• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
1

کسب رتبه برتر رویداد ملی راهکارهای دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی توسط معاون دادستان همدان

  • کد خبر : 129836
  • 02 مهر 1400 - 12:49
کسب رتبه برتر رویداد ملی راهکارهای دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی توسط معاون دادستان همدان

سید هادی مصطفوی معاون دادستان استان همدان با ارائه طرح “آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار” رتبه برتر نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی را از آن خود کرد. به گزارش عصر همدان، به تازگی نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه […]

سید هادی مصطفوی معاون دادستان استان همدان با ارائه طرح “آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار” رتبه برتر نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی را از آن خود کرد.

به گزارش عصر همدان، به تازگی نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی در سه سطح قضات، وکلا، دانشگاهیان و کارکنان دستگاه قضایی برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

ایده ها و طرح های ارائه شده توسط طراحانشان به صورت حضوری ارائه و در حضور کارشناسان و داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این میان سید هادی مصطفوی معاون دادستان استان همدان در بخش قضات با ارائه ایده‌ “آسیب‌شناسی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و کمیسیون‌های امور مالیاتی و ارائه راهکار” توانست رتبه نخست این رویداد ملی را از آن خود کند.

و در نهایت روز گذشته همزمان با آیین افتتاح مرکز نوآوری های حقوقی پژوهشگاه قوه قضائیه در تهران که با حضور روسای دیوان عدالت اداری و رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار شد، برگزیدگان این رویداد ارزشمند ملی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129836
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه برتر رویداد ملی راهکارهای دادرسی عادلانه در مراجع شبه قضایی توسط معاون دادستان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.