• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

کالابرگ الکترونیکی و غفلت مسئولین

  • کد خبر : 212940
  • 23 اسفند 1402 - 8:25
کالابرگ الکترونیکی و غفلت مسئولین
پس از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، دوباره مشکلات و اعتراض شهروندان به نحوه اجرای این طرح آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ شهروندان بسیاری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نحوه فروشِ سلیقه‌ای فروشگاه‌ها و اعتراض نمودند.

یکی از شهروندان می‌گوید: دیروز وقتی به فروشگاه‌های سطح شهرستان بهار برای دریافت کالابرگ الکترونیکی مراجعه نمودنم در هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستم کالای مرغِ گرم را پیدا و تهیه کنم و در یکی از فروشگاه‌ها مجبور به خرید مرغِ سبز با قیمت بالا شدم که در نهایت، فروشگاه فقط ۶۱ هزار تومان از کالابرگ الکترونیکی من کَسر نموده و به بنده تخفیف داد.

یکی از بانوان شهروند می‌گوید: من طرحِ کالابرگ الکترونیکیِ ماهِ گذشته یعنی فجرانه را دریافت ننمودم و با اطلاع مسئولین مبنی بر توانایی دریافت فجرانه تا اردیبهشت‌ماه آینده، برای خرید عجله نکرده و در مدت چند روز که مراجعه نمودم سامانه قطع بود، الان نیز فروشگاه‌ها می‌گویند، دیگر نمی‌توانم فجرانه را دریافت نمایم، و این با وعده مسئولان مغایرت دارد.

شهروند دیگری نیز می‌گوید: به یکی از فروشگاه‌ها برای دریافت کالابرگ الکترونیکی مراجعه نمودم که متصدی فروشگاه عنوان کرد که باید مبلغ ۲ میلیون تومان برای خرید در کارت بانکی خود پول داشته باشم.

شهروند دیگری می‌گوید: متأسفانه ۱۱ قلم کالای اساسی اعلام شده توسط مسئولین در طرح کالابرگ الکترونیکی، در هیچ‌یک از فروشگاه‌های سطح شهرستان به صورت یک‌جا، ۱۱ قلم کالا موجود نمی‌باشد و هریک اظهار عدم فروش یک یا چندیک از اقلام اعلام شده را می‌نمایند.

یکی از شهروندان که بسیار از این وضعیت گلایه داشت گفت: در نزدیکی عید نوروز و در اولین روز ماه رمضان برای تهیه اقلام اساسی کالا برگ الکترونیکی به چندین فروشگاه با زبان روزه برای تهیه اقلام مراجعه نمودم اما هر کدام از فروشگاه‌ها با سلیقه خود اقدام به فروش اقلام می‌نمایند و باعث نارضایتی مردم می‌شوند.

با به‌وجود آمدن مشکلات طرح کالابرگ الکترونیکی این سئوال مطرح است که آیا مسئولین برای برطرف نمودن چنین مشکلاتی برنامه‌ای دارند؟

چرا طرحی که باید طبق هدف برنامه‌ریزی شده، که برای آسایش و رضایت و افزایش سطح رفاه در جامعه باشد، موجب اعتراض و نارضایتی در میانِ بسیاری از اهالی شده است؟

آیا بهتر نیست که مسئولین شهرستانی، مسئولیت ایجاد فروشگاهی را برای چنین مواقعی همراه با تعهد و رضایتمندی مردم داشته باشند؟
البته ممکن است فکر کنید که منظور از ایجاد فروشگاه، تأسیس تعاونی‌های مصرف قدیم باشد اما این‌گونه نیست و مسئولین می‌توانند با یکی از فروشگاه‌های متعهد در این راستا قراردادی منعقد نمایند تا آن فروشگاه بتواند خواسته‌های مردم را برآورده نموده و پاسخگو باشد.

اما در نهایت باید دید که در چند روز باقی مانده به عید نوروز و در روزهای ماه رمضان مسئولین چه چاره‌ای برای این مشکل خواهند اندیشید.

انتهای گزارش/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212940
  • دیدگاه‌ها برای کالابرگ الکترونیکی و غفلت مسئولین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.