• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

کار مردم اولویت دارد،مدیران وارد حاشیه نشوند

  • کد خبر : 196924
  • 21 شهریور 1402 - 9:15
کار مردم اولویت دارد،مدیران وارد حاشیه نشوند
دوقطبی سازی در فضای رسانه ای زمینه خدمت صادقانه به مردم را مختل می کند، مدیران شهر همدان فرصت خدمت را غنیمت دارند و وارد حاشیه نشوند .

به گزارش عصر همدان؛ ایامی است که تیترهای عجیب و غریب و به نوعی عامه پسند از سوی فرماندار تلاشگر و پای کار شهرستان همدان خطاب به مدیریت شهری در رسانه‌ها بازتاب پیدا می کند که به نظر می رسد می تواند زمینه ساز دوقطبی شدن فضا و دور شدن از مسیر و مدار خدمت به مردم باشد .

تیتر نخست ، زمانی بود که یک رسانه عنوان کرد که فرماندار همدان اعلام کرده اگر شهردار بودم ، خودروی شخصی ام را می فروختم و پله برقی پل ها را راه می انداختم.

تیتر جنجالی دوم در حاشیه شورای ترافیک شهر همدان شکل گرفت و بدون انعکاس توضیحات شهردار ،زمینه تخریب مدیریت شهری فراهم گردید .

تیتر سوم نیز صبح امروز با کلیدواژه ناامیدی از شورای شهر و شهردار منعکس شد. به نظر می رسد ،هرسه این موضوعات احساسی و بدون پشتوانه فنی لازم رسانه‌های شده است .

در اینجا لازم می دانم از سعه صدر و عدم واکنش احساسی مدیریت شهری همدان تشکر کنم .

آقای فرماندار : مراقب باشید که فرمان دست کیست ؟!

شما با سابقه رسانه ای که دارید ، به خوبی به تبعات دوقطبی شدن فضای جامعه آشنا هستید و نیک می دانید خروجی این دوقطبی ، تعطیل شدن کار و خدمت به مردم و کاهش انسجام اجتماعی است .

خروجی این فضا خود را در مشارکت مردم در انتخابات پیش رو نشان می دهد .

خروجی این فضا،  زمینه را برای سو استفاده دشمن فراهم می کند و خروجی این فضا باعث انشقاق در جبهه انقلاب خواهد شد.

آقای فرماندار : اگر قرار است خودروی خودتان را بفروشید ، آنرا برای کودک کار یا مستاجری هزینه کنید که از سر ناچاری دچار آسیب اجتماعی شده است.

جناب آقای مخفی: مشابه اسمتان ، مشکلات را در خفا و در جلسات چالشی اداری بدون هیچ ملاحظه ای ،حل کنید ، کشاندن مسائل به رسانه،  قطعا خطا است .

نقطه مقابل مدیریت لاک پشتی ، مدیریت خرگوشی است که سریع خسته و فرسوده می شود .

لذا مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر را توصیه می کنم که با صبر و حوصله و منطق و البته شبانه روزی کار مردم و انقلاب را دنبال می کند . در پایان از مدیریت شهری هم می خواهم ، جهادی پای کار مردم بوده و در تعامل سازنده با فرماندار، طعم شیرین خدمت صادقانه را به مردم نشان دهند .

مشکلات رسانه ای شهرداری را هم برطرف کنید و شفاف و بدون لکنت با مردم ارتباط بگیرید .

اگر کم کاری و کاستی داشتید ، عذرخواهی و جبران کنید و اگر نقصی هم هست ، با مردم در میان بگذارید . یقین بدانید که قدرشناس ترین مردم جهان را داریم که پای کار انقلاب و کشور تا آخر ایستاده اند.

رسولی  ، کارشناس رسانه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196924
  • دیدگاه‌ها برای کار مردم اولویت دارد،مدیران وارد حاشیه نشوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.