• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0
آمریکا معترضان به اسرائیل را سرکوب می‌کند؛

فریاد مظلومان در زیر چکمه‌های لیبرالیسم

  • کد خبر : 215078
  • 08 اردیبهشت 1403 - 17:56
فریاد مظلومان در زیر چکمه‌های لیبرالیسم
دانشجویان و استادان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا با سرکوب شدید و وحشیانه پلیس روبرو شده‌اند، که بار دیگر تناقض آشکار بین شعارها و ادعاهای لیبرالیسم با عملکرد واقعی آن را به نمایش می‌گذارد واین اقدامات سرکوبگرانه که با ضرب و شتم، بازداشت گسترده و استفاده از ابزارهای مختلف صورت گرفته، نشان می‌دهد که نظام سلطه و به ویژه آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تناقض عمیقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه‌های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

این روزها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا و به ویژه دانشگاه‌های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزارهای گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می‌کند از هر زمان دیگری روشن‌تر شده است که نظام سلطه و به ویژه آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هر جا که منافع غرب تهدید شود شعارها و ادعاها تغییر جهت پیدا می‌کند.

دولت آمریکا با شدیدترین و وحشیانه‌ترین روش ها ندای انسان دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می‌کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

این روزها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی نمایان شده است. وجدان‌های بیدار، سکوتشان را شکسته‌اند، با ضرب و شتم فریاد ها را نمی‌توانند سرکوب کنند.

صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی اسرائیل را رو به زوال دانست. همان‌گونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئو لیبرالیسم هم شنیده می‌شود.

✍احمد شعبانی راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215078
  • دیدگاه‌ها برای فریاد مظلومان در زیر چکمه‌های لیبرالیسم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.