• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
یادداشت:

سپاه در خدمت مردم، در قلب میدان نبرد

  • کد خبر : 214944
  • 04 اردیبهشت 1403 - 7:48
سپاه در خدمت مردم، در قلب میدان نبرد
خدا را شاکریم به واسطه تفضلش به وجود امام خمینی‌(ره) که مبتکرانه و متحولانه با اتکا به خدا بساط رژیم ستم شاهی را به پشتوانه مردمی فهیم وانقلابی رقم زد و بنای نظام جمهوری اسلامی را رقم زد و در ساختار آن ابتکارات بی‌بدیلی را رقم زد از جمله این ابتکارات بنای تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه است و چه به جا که یادی شود از شهیدان و جانبازان خدمتگزاران مردمی سپاه که درحقیقت سپاه ثابت کرده است که با تقدیم آمار بالایی از شهدا و جانبازان و ایثارگران جان فدای مردم است.
سپاه از ابتدای حضورش در نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده است که هرکجا و در هرعرصه‌ای نیاز به یاری و مجاهدت و ازخودگذشتگی است.
مخلصانه حاضر بوده است از بروز بلایای طبیعی گرفته تا بروز مشکلاتی برای اقشار مختلف و هر آنچه که نیاز تخصصی کشور برای رفع مشکل و بهینه‌سازی ساختاری و سازندگی بوده پایمردی نموده و پای کار نظام بوده است از طرفی در صحنه‌های کارزار برقراری امنیت مردم و امنیت اجتماعی و روحی وروانی افراد جامعه گرفته تا حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت و جبهه‌های دفاع از مظلوم بی دفاع و تقابل با استکبار جهانی دسیسه‌های نوبه نوی آن‌ها در عرصه‌های اقتصادی و امنیتی وسیاسی،منطقه‌ای و جهانی این اقتدار مثال‌زدنی سپاه بوده است که فکر خام دشمنان و تمامی توطئه‌هایشان و نقشه‌هایشان را نقش بر آب نموده است.
سپاه متضمن وجود اقتدار و آسایش و پیش روندگی ونک شوندگی در نظام مقدس اسلامی و کیان فرهنگی اسلام در سراسر دنیاست.

همچنان که پاسداران سپاه بنا به ضرورت در هر صحنه‌ای آمادگی ایفای نقش داشته و دارند هم اکنون در صحنه‌های بین‌المللی اقتدار سپاه آبروی برای ابرقدرت نماهای فاقد انسانیت نگذاشته است، چنانکه هیمنه رژیم سفاک صهیون را در هم شکست وچنانکه دسیسه‌ها و فتنه‌انگیزها و استعمار پیشگان تاریخ را درهم تنید وهم اکنون منادی آزادی‌خواهان صهیون ستیز و درواقع ظلم گریز از دل خیابان‌های آن‌ها بلند است.

حاج قاسم سلیمانی نماد سپاه است حاج‌ حسین همدانی و تمامی شهدای والامقام سپاه نماد سپاه هستند در عرصه‌های مدیریتی کشور و خدمت‌رسانی به مردم مدیران از این شهیدان الگو بگیرند و بدانند راه سعادت این است همچنان که سپاه در عرصه‌های علمی، سازندگی و هوا و فضا پیشگام و میدان داراست.
این مجاهدت برای آبادانی و عزت روز افزون ایران و ایرانی، اسلام و مسلمین شعار و آرمان و مسیر سپاه است که روزبه روز به بالندگی‌اش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

در استان همدان نیز سپاه از خدمت‌رسانی به مردم کمتر برخوردار تا بهره‌دهی در اردوهای جهادی برای آسایش هر چه بهتر و حضور فعال در عرصه‌های دفاع امنیتی و دفاع زیستی تا حضور بسیجیان سلحشور این سپاه در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی کوششی مجاهدانه دارد سپاه درکنار سایر نیروهای مسلح اقتدار و عزت و امنیت این نظام را تضمین نموده‌اند به پاس این پایمردی‌ها این روز را خدمت تمامی پاسداران و مجاهدان این مسیر پرشکوه تبریک عرض نموده عزت توامان برایشان خواستاریم.

حسین درخشنده

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214944
  • دیدگاه‌ها برای سپاه در خدمت مردم، در قلب میدان نبرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.