• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

پتروشیمی هگمتانه همدان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

  • کد خبر : 97880
  • 04 دی 1399 - 11:17
پتروشیمی هگمتانه همدان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

پتروشمی هگمتانه از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رئیس جمهور و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی لحظاتی پیش رسما افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، پتروشمی هگمتانه، بعد از ۱۸سال و با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رئیس جمهور و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری […]

پتروشمی هگمتانه از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رئیس جمهور و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی لحظاتی پیش رسما افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، پتروشمی هگمتانه، بعد از ۱۸سال و با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رئیس جمهور و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی لحظاتی پیش رسما افتتاح شد.

پتروشیمی هگمتانه جزو ۱۰ طرح مهم کشور است که در سال جاری بهره برادری شد.

در مراسم امروز، پتروشمی هگمتانه با تولید ۴۵ هزار تن پی وی سی با گرید پزشکی، فاز دوم پتروشیمی ایلام با تولید اتیلن و بخش کوچکی از پتروشیمی ارومیه افتتاح شدند.

پتروشمی هگمتانه با ۳۸ میلیون یورو میلیارد تومان سرمایه گذاری اولین تولیدکننده پی وی سی با گرید پزشکی در ایران است که نه تنها نیاز داخل که بخشی از نیاز منطقه را هم تامین می‌کند.

حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح رسمی پتروشیمی هگمتانه به صورت ویدیو کنفرانسی، با ابزار خوشحالی از افتتاح این پروژه مهم و اثرگذار اظهار کرد: خرسندیم که این صنعت مهم علاوه بر تامین نیازهای داخلی می‌تواند بخشی از محصول تولیدی خود را صادر کند که شامل ارزش معنوی، سیاسی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از دست‌اندرکاران فعال‌سازی این صنعت تشکر می‌کنم و برای من هم افتخارآمیز است که مردم همدان و غرب کشور از افتتاح این پروژه خوشحال باشند، در ادامه از تلاش مردم همدان و کادر درمان برای مهار ویروس کرونا در پیک سوم تشکر کرد.

رئیس جمهور با اشاره به سابقه درخشان همدان و مردم انقلابی آن اضافه کرد: همدان شهری بزرگ، مهم و تاریخی است و تلاش همه کسانی که در آبادانی آن تلاش و کوشش می‌کنند ستودنی است.

شمخانی، مدیرعامل پتروشیمی هگمتانه در این مراسم گفت: با راه اندازی پتروشیمی هگمتانه برای ۲۵۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: انتظار دارم با دستوراتی که برای حل مشکلات تامین خوراک این پتروشیمی داده شده تعهدات و تامین بازار داخل و صادرات محقق شوند.

عکس: اشرفی

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97880
  • دیدگاه‌ها برای پتروشیمی هگمتانه همدان توسط رئیس جمهور افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.