• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

وقتی که وزیر عزادار مرگ خواهرش بود، اما به خاطر خدمت به مردم پای کار آمد

  • کد خبر : 160036
  • 08 مرداد 1401 - 13:21
وقتی که وزیر عزادار مرگ خواهرش بود، اما به خاطر خدمت به مردم پای کار آمد

برنامه سفر او به دلیل خبر ناگهانی مرگ خواهرش در حال لغو شدن بود که به خاطر مردم و خدمت به آنان، بدون پوشیدن لباس عزا که مبادا کسی از این اتفاق بویی ببرد، بعداز خاکسپاری در آشتیان لباس خدمت به تن کرد و راهی سفر به اسدآباد شد؛ از اطرافیانش خواست جایی این خبر […]

برنامه سفر او به دلیل خبر ناگهانی مرگ خواهرش در حال لغو شدن بود که به خاطر مردم و خدمت به آنان، بدون پوشیدن لباس عزا که مبادا کسی از این اتفاق بویی ببرد، بعداز خاکسپاری در آشتیان لباس خدمت به تن کرد و راهی سفر به اسدآباد شد؛ از اطرافیانش خواست جایی این خبر را بازگو نکنند که نکند خدمت او به مردم تحت الشعاع داغدار بودنش قرار بگیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ سی‌امین سفر رئیس جمهور به استان همدان در پیش بود و قرار شده بود او به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی به اسدآباد، دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی بیاید که ناگهان در روز چهارشنبه خبر درگذشت خواهرش را به او دادند.

برنامه سفر او به دلیل خبر ناگهانی مرگ خواهرش در حال لغو شدن بود که به خاطر مردم و خدمت به آنان، بدون پوشیدن لباس عزا که کسی از این بویی ببرد، بعداز خاکسپاری در آشتیان لباس خدمت به تن کرد و راهی سفر به اسدآباد شد؛ از اطرافیانش خواست جایی این خبر را بازگو نکنند که نکند خدمت او به مردم تحت شعاع داغدار بودنش قرار بگیرد.

امروز دو روز بعداز سفر آیت الله رئیسی به استان همدان و سفر وزیر علوم، نماینده ویژه او به اسدآباد با شنیدن این خبر کمی به فکر فرو رفتم مگر می‌شود عزیزی را از دست داد و اما تن به سفر و خدمت به مردم داد!؟

لحظاتی از ذهنم به روز سفر رئیس دولت و نماینده او به اسدآباد تداعی شد و به یاد آن سالن گرم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان افتادم که چطور با اینکه دلش عزادار بود تا آخر برنامه پای صحبت مسئولان و نمایندگان اقشار مختلف نشست! چطور در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی نامه‌‌ای نماند که پاراف نکند‌.

این حرکت ارزشمند پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات دولت سیزدهم علی‌رغم اینکه داغدار مرگ خواهرش بود، درس بزرگ‌منشی و انسانیت و پای کار جهادی بودن را می‌دهد.

به عنوان یک رسانه مردمی که همیشه منعکس کننده لحظاتی از عملکرد مسئولان بوده‌ و حتی بارها بی عملی بسیاری از آنان نقد کرده ایم، ضمن عرض تسلیت مصیبت بزرگ و تلخ درگذشت خواهر پروفسور زلفی‌گل به او و همه بازمانگانش، این حرکت جهادگونه و ارزشمند و قابل تقدیر و تحسین و از خودگذشتگی را ارج می‌نهیم و امید است که در جمهوری اسلامی، بیش از پیش شاهد این نوع مدیران باشیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160036
  • دیدگاه‌ها برای وقتی که وزیر عزادار مرگ خواهرش بود، اما به خاطر خدمت به مردم پای کار آمد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.