• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

وضعیت اسفناک «پارک جنگلی» صالح آباد را دریابید/ منابع طبیعی در «خواب زمستانی»

  • کد خبر : 62497
  • 09 اردیبهشت 1399 - 8:49
وضعیت اسفناک «پارک جنگلی» صالح آباد را دریابید/ منابع طبیعی در «خواب زمستانی»

یکی از پارک ها و مناطق جنگلی استان همدان در شهر صالح آباد است که از مسیر سنندج – قروه در ورودی این شهر واقع شده و با توجه به عبور رودخانه از میان این منطقه، زیبایی خاصی به ان بخشیده است و این زیبایی و بکر بودن در بهار و پاییز دو چندان می […]

یکی از پارک ها و مناطق جنگلی استان همدان در شهر صالح آباد است که از مسیر سنندج – قروه در ورودی این شهر واقع شده و با توجه به عبور رودخانه از میان این منطقه، زیبایی خاصی به ان بخشیده است و این زیبایی و بکر بودن در بهار و پاییز دو چندان می شود و زیبایی های خالق را به مخلوق نشان می دهد.

به گزارش عصر همدان؛ بهار فصل سرسبزی و رویش درختان و مناظر طبیعی است و فصلی که بهترین زمان برای بازدید از طبیعت و موانست با منابع بکر خدادادی شناخته می شود.

حفظ زیبایی و شادابی محیط طبیعت برای متولیان و مدیران منابع طبیعی باید چنان مهم و با اهمیت باشد که مسئولین اجرایی در شهرها و بخش های مختلف تدابیری برای افزایش و حفظ سرانه فضای سبز منطقه داشته باشند و مانع چپاولگری و غارت بی سر و صدای آن باشند.

یکی از پارک ها و مناطق جنگلی استان همدان در شهر صالح آباد است که از مسیر سنندج – قروه در ورودی این شهر واقع شده و با توجه به عبور رودخانه از میان این منطقه، زیبایی خاصی به ان بخشیده است و این زیبایی و بکر بودن در بهار و پاییز دو چندان می شود و زیبایی های خالق را به مخلوق نشان می دهد اما این زیبایی ها در غیاب مدیریت منابع طبیعی و غارت برخی از سودجویان این روز ها زیبایی خود را از دست داده و وضعیت این منطقه چمدان مساعد و سر سبز نیست.

وجود درختان متعدد شکسته، قطع درختان، زباله های فراوانی که به درون این پارک رسیده همگی حکایت از این دارد که توجهی به این پارک نمی شود و منابع طبیعی همچنان در خواب زمستانی به سر می برند.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62497
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت اسفناک «پارک جنگلی» صالح آباد را دریابید/ منابع طبیعی در «خواب زمستانی» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.