• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

واریز ۲۶ میلیارد تومان برای احداث سد گرین نهاوند/ پیگیری تخصیص اعتبار برای روستاهای شهرستان

  • کد خبر : 105243
  • 09 اسفند 1399 - 10:35
واریز ۲۶ میلیارد تومان برای احداث سد گرین نهاوند/ پیگیری تخصیص اعتبار برای روستاهای شهرستان

علیرضا شهبازی از واریز ۲۶ میلیارد تومان به‌عنوان اولین تخصیص اعتبار از محل مادهٔ ۵۶ برای احداث سد گرین خبر داد. علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: اولین مرحله از اعتبار احداث سد گرین این شهرستان واریز شد تا عملیات اجرایی این طرح شتاب بگیرد. وی […]

علیرضا شهبازی از واریز ۲۶ میلیارد تومان به‌عنوان اولین تخصیص اعتبار از محل مادهٔ ۵۶ برای احداث سد گرین خبر داد.

علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: اولین مرحله از اعتبار احداث سد گرین این شهرستان واریز شد تا عملیات اجرایی این طرح شتاب بگیرد.

وی اظهار داشت: سد گرین با مجوز ماده ۵۶ از سازمان برنامه‌وبودجه و تأمین اعتبار سندیکای سه بانک کشاورزی، صادرات و تجارت احداث می‌شود.

شهبازی گفت: اولین قسط پروژه احداث سد گرین نهاوند به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان به‌حساب امور آب استان همدان واریز شد که با واریز این مبلغ عملیات اجرایی سد گرین توسط پیمانکار مجدداً آغاز می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: پیمانکار پروژه با ارائهٔ صورت‌وضعیت و تأیید امور آب استان می‌تواند نسبت به دریافت پول اقدام نماید.

وی ادامه داد: بدیهی است که با روند فعلی و جدیت کنسرسیوم در تخصیص منابع مالی به‌زودی شاهد رونق واقعی این پروژهٔ مهم در شهرستان و تکمیل آن باشیم.
پیگیری تخصیص اعتبار برای روستاهای بخش‌های چهارگانه نهاوند

شهبازی همچنین گفت: با جلسات برگزارشده و پیگیری‌ها از قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با توجه به نیاز شدید بخش‌های مختلف شهرستان، چند روستا جهت دریافت کمک‌های وزارت کشور درزمینهٔ جدول کاری و آب‌رسانی معرفی شدند.

وی بیان داشت: این مبالغ و اعتبارات در ادامهٔ پیگیری‌ها و تخصیص اعتبارات قبلی از وزارت کشور است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105243
  • دیدگاه‌ها برای واریز ۲۶ میلیارد تومان برای احداث سد گرین نهاوند/ پیگیری تخصیص اعتبار برای روستاهای شهرستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.