• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

هیچگونه افزایش قیمتی در شهرستان رزن نخواهیم داشت/با قاطعیت بازار شهرستان را رصد می کنیم

  • کد خبر : 32028
  • 24 آبان 1398 - 22:26
هیچگونه افزایش قیمتی در شهرستان رزن نخواهیم داشت/با قاطعیت بازار شهرستان را رصد می کنیم

فرماندار رزن با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در سایر کالاها و اقلام مصرفی نخواهیم داشت و با دقت بازار را رصد می کنیم. سید رضا سلامتی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: امروز با تشکیل کارگروه تنظیم بازار شرایط بازار بعد از اعلام طرح مدیریت مصرف بنزین به دقت […]

فرماندار رزن با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در سایر کالاها و اقلام مصرفی نخواهیم داشت و با دقت بازار را رصد می کنیم.

سید رضا سلامتی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: امروز با تشکیل کارگروه تنظیم بازار شرایط بازار بعد از اعلام طرح مدیریت مصرف بنزین به دقت بررسی شد.

وی با بیان اینکه با جدیت و قاطعیت تمام وضعیت بازار در شهرستان را کنترل می کنیم گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در هیچ بخش در اقلام مصرفی در شهرستان وجود نداشته است  و با دقت به تنظیم بازار شهرستان می پردازیم.

سلامتی با اشاره به همراهی و کمک بسیار خوب کسبه و بازاریان شهرستان در موقعیت های مختلف به مدیریت بازار ادامه داد: در بخش تاکسیرانی درون شهری و برون شهری نیز هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

فرماندار رزن از وضعیت عادی و بسیار روان سوخت گیری در جایگاه سوخت شهرستان خبر داد و اظهار کرد :در تمام بخش‌های خدماتی و توزیعی شهرستان در بهترین شرایط قرار داریم و خدمت رسانی با بهترین شرایط در حال انجام است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32028
  • دیدگاه‌ها برای هیچگونه افزایش قیمتی در شهرستان رزن نخواهیم داشت/با قاطعیت بازار شهرستان را رصد می کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.