• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
2

نه پلیس راهور به افتتاح نمایشی پروژه کنارگذر!/فرمانداری که با افتتاح نمایشی می‌خواست دولت انقلابی را زیر سؤال ببرد

  • کد خبر : 163769
  • 08 شهریور 1401 - 0:00
نه پلیس راهور به افتتاح نمایشی پروژه کنارگذر!/فرمانداری که با افتتاح نمایشی می‌خواست دولت انقلابی را زیر سؤال ببرد

کیومرث سرمدی از به تعویق افتاده افتتاح پروژه کنارگذر به دلیل عدم رفع نواقص این پروژه خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ در حالی که روز گذشته(یکشنبه ۶ شهریورماه) کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس که خبر افتتاح پروژه کنارگذر کمتر از ۴۸ ساعت را داده و آن را کارنامه موفق ٢ ساله خود عنوان […]

کیومرث سرمدی از به تعویق افتاده افتتاح پروژه کنارگذر به دلیل عدم رفع نواقص این پروژه خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ در حالی که روز گذشته(یکشنبه ۶ شهریورماه) کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس که خبر افتتاح پروژه کنارگذر کمتر از ۴۸ ساعت را داده و آن را کارنامه موفق ٢ ساله خود عنوان کرده بود، ساعتی قبل(۷ شهریورماه) وی خبر به تعویق افتادن این پروژه را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد و اعلام کرد: به علت رفع نشدن کامل نواقص ایمنی، افتتاح کنارگذر اسدآباد به زمان دیگری موکول شد.

این درحالی است که وی در کانال تلگرامی اش اعلام کرده بود :بعد از توقف چندساله پروژه کنارگذر اسدآباد با شروع مجلس یازدهم عملیات تکمیل این پروژه با احداث تقاطع ورودی شهر اسدآباد آغاز و با رسیدگی به نواقص ایمنی در سال جاری به اتمام رسید.

گویا در این زمینه پلیس راهور استان ورود و به دلیل عدم رسیدگی به نواقص و ایمن سازی مانع افتتاح نمایشی این پروژه شده است که انتظار هم از پلیس همین اقدام هوشمندانه است.

البته نماینده مردم پیش از این در گفتگو با یکی از رسانه ای شرط افتتاح را رفع نواقص دانسته بود، اگرچه انتظار از فرماندار شهرستان بیش از این بود که قبل از اعلام افتتاح این پروژه در هفته دولت در رسانه ها آن را بررسی می‌کرد.

همانگونه که پیش از این هم شاهد افتتاح نمایشی پروژه ای در شهرستان بوده ایم و این امر موجب بدبینی مردم به نظام و حتی مسئولان می شود، انتظار می‌رود مدیران و مسئولان در دولت انقلابی و مردمی از جمله فرماندار به عنوان نماینده دولت بیش از پیش چنین موضوعاتی را در دست بررسی قرار دهد.

پیش از ظهر امروز خبرنگار یکی از رسانه های محلی که از سفر استاندارد همدان به اسدآباد برای افتتاح این پروژه مطلع شده بود، سؤالی را در این رسانه مبنی بر اینکه آیا نواقص پروژه کنارگذر برطرف شده یا خیر؟ منتشر کرد اما پاسخی از سوی مسئولان نیامده بود!

قرار بود فردا سه شنبه ۸ شهریورماه در آخرین روز از هفته دولت با سفر استاندارد ی همدان به اسدآباد پروژه کنارگذر اسدآباد به بهره برادری برسد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=163769
  • دیدگاه‌ها برای نه پلیس راهور به افتتاح نمایشی پروژه کنارگذر!/فرمانداری که با افتتاح نمایشی می‌خواست دولت انقلابی را زیر سؤال ببرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.