• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در کشور+تصاویر

  • کد خبر : 167085
  • 17 مهر 1401 - 9:14
نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در کشور+تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی نهاوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد. به گزارش عصرهمدان، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و سایر مسئولین در محل ستاد انتظامی نهاوند برگزار شد. ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در این مراسم […]

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی نهاوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و سایر مسئولین در محل ستاد انتظامی نهاوند برگزار شد.

ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: همچنان که روایات و احادیث آمده امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند است که خداوند به انسان عنایت کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خصوصاً حافظان نظم و امنیت در شهرستان نهاوند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت پایدار، ایجاد آرامش روحی و روانی در کشور نقش حائز اهمیتی دارد و همین امر موجب استمرار خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان می‌شود.

فرماندار نهاوند، تصریح کرد: به حمدالله ایران اسلامی به‌واسطه مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی و توان بازدارندگی کشور در برابر توطئه‌های دشمنان علی‌رغم وجود ناامنی‌های متعدد در منطقه دارای امنیت پایدار و مثال‌زدنی است.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کرده ایم که این پیشرفت ها به دلیل امنیت در کشور است.

احمدوند با اشاره به نا آرامی‌های اخیر اظهار کرد: دشمن در این چهل و چند سال با برنامه‌ریزی هر روز با فتنه‌هایی با رنگ و شکل جدید قصد توقف نظام و انقلاب اسلامی را دارد ولی در لین راه موفق نشده و نخواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167085
  • دیدگاه‌ها برای نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در کشور+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.