• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

مواد با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود/ جایگاه داران متضرر و جریمه می شوند

  • کد خبر : 47298
  • 17 بهمن 1398 - 8:31
مواد با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود/ جایگاه داران متضرر و جریمه می شوند

سید منصور جمالیان با بیان اینکه مواد خراب با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود و جایگاه‌داران جریمه می‌شوند، گفت: این امر در حقیقت گناه بی‌گناه برای جایگاه‌داران است. رئیس انجمن جایگاه‌داران استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از مشکل جایگاه‌داران سخن گفت و اظهار کرد: اکنون مشکل اصلی جایگاه‌داران در تغذیه بنزین […]

سید منصور جمالیان با بیان اینکه مواد خراب با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود و جایگاه‌داران جریمه می‌شوند، گفت: این امر در حقیقت گناه بی‌گناه برای جایگاه‌داران است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از مشکل جایگاه‌داران سخن گفت و اظهار کرد: اکنون مشکل اصلی جایگاه‌داران در تغذیه بنزین و گازوئیل است و جایگاه‌داران در این خصوص مظلوم واقع شده‌اند که البته این مشکل، سراسری است.

وی افزود: به دلیل تبخیر بنزین و گازوئیل در زمان تغذیه، جایگاه‌ها با کمبود میزان تعریف شده رو برو و جایگاه‌داران توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جریمه می‌شوند.

جمالیان با بیان اینکه جایگاه‌داران وسیله‌ای برای آزمایش میزان تبخیر ندارند، تصریح کرد: با توجه به تبخیر صورت گرفته و کمبود میزان تعریف شده، جریمه یک طرفه اعمال و جایگاه‌داران محکوم به پرداخت جریمه می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه برای بنزین در هر یک‌هزار لیتر، ۴.۵ لیتر حق تبخیر تعریف شده است، افزود: البته این میزان گاهی به ۲۲ لیتر تبخیر در هر هزار لیتر می‌رسد که از حد نصاب بالاتر است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران استان همدان خاطرنشان کرد: در گذشته با توجه به پایین بودن قیمت بنزین جایگاه‌داران برای جریمه نشدن توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، میزان بیش از حدنصاب تبخیر شده را با هزینه شخصی تهیه و به مخازن تزریق می‌کردند؛ اکنون با توجه به افزایش قیمت بنزین این امکان برای جایگاه‌داران وجود ندارد.

وی ادامه داد: گازوئیل نیز برای جایگاه‌داران سهمیه‌ای و با ارائه کارت انجام می‌شود که در صورت میزان تبخیر بیش از حدنصاب جایگاه‌داران قادر به تأمین کمبود به صورت شخصی نبوده و محکوم به جریمه خواهند شد.

جمالیان با تأکید بر اینکه با این تفاسیر فقط جایگاه‌داران متضرر می‌شوند، یادآور شد: مواد خراب با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود و جایگاه‌داران جریمه می‌شوند؛ این امر در حقیقت گناه بی‌گناه برای جایگاه‌داران است.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47298
  • دیدگاه‌ها برای مواد با تبخیر بالا به جایگاه‌ها تغذیه می‌شود/ جایگاه داران متضرر و جریمه می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.