• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

مدیران با کمک رویداد “پیشگام” در حل چالش‌های استان اقدام کنند/استان همدان عقب نمانده، اما ایده‌آل هم نیست!

  • کد خبر : 84736
  • 30 شهریور 1399 - 8:36
مدیران با کمک رویداد “پیشگام” در حل چالش‌های استان اقدام کنند/استان همدان عقب نمانده، اما ایده‌آل هم نیست!

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مطالبه‌گری آگاهانه،عالمانه و منصفانه مانند اکسیژنی برای جامعه نیاز است، گفت: اقدام رویداد پیشگام در شناخت نقاط قوت و ضعف استان می‌تواند کمک کار مدیران در حل مشکلات باشد. حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، برگزاری رویداد “پیشگام” را یک کار بزرگ […]

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مطالبه‌گری آگاهانه،عالمانه و منصفانه مانند اکسیژنی برای جامعه نیاز است، گفت: اقدام رویداد پیشگام در شناخت نقاط قوت و ضعف استان می‌تواند کمک کار مدیران در حل مشکلات باشد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، برگزاری رویداد “پیشگام” را یک کار بزرگ و بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: این حرکت اقدام جالبی است که هم می تواند به مسئولان تحرک ببخشد و هم امر مطالبه‌گری را بالا ببرد.

وی ورود جوانان استان را برای بررسی چالش‌ها و مشکلات مهم خواند و گفت: این اقدام جوانان موجب می شود که مدیران بتوانند با اطلاعات بیشتر و بهتر کارها را دنبال کنند و بنده این کار را بسیار خوب و قابل تقدیری می دانم و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه رویداد پیشگام می‌تواند ظرفیت جوانان در این راستا مشخص کند، گفت: البته می شود از آنها برای پیشرفت کشور و استان در جاهای دیگر استفاده و سرمایه‌گذاری کرد.

وی با تأکید بر استعدادشناسی در این رویداد تأکید کرد و گفت: مطالبه گری آگاهانه و عالمانه منصفانه مانند اکسیژنی برای جامعه نیاز است و می‌تواند در رشد جامعه تاثیر و کمک کار مدیران در شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعف باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه به نظر بنده مطالبه‌گری در کشور ما جزو مواردی است که رهبری معمولاً تاکید دارند و اگر نباشد جامعه خاموش خواهد شد، خاطرنشان کرد: خداوند نیز از انسان‌ها می خواهد که مطالبه گری شوند و همین دعا کردن نوعی مطالبه گری است.

وی در خصوص اینکه آیا استان همدان عقب ماندگی های دارد یا خیر؟ گفت: اعتقادم بر این است که استان ما در کنار همه استان‌های دیگر بهتر است، در بعضی زمینه‌ها مشکل داریم اما می توانیم بیشتر از این رشد کنیم و در بعضی زمینه‌ها نیز پیشتاز هستیم؛ بنابراین همدان جزو استان های بهتر است اما از استان های ایده آل بسیار عقب هستیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84736
  • دیدگاه‌ها برای مدیران با کمک رویداد “پیشگام” در حل چالش‌های استان اقدام کنند/استان همدان عقب نمانده، اما ایده‌آل هم نیست! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.