• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

مخابرات نهاوند ۶۷ سایت BTS و حدود ۵۰ هزار مشترک دارد

  • کد خبر : 89093
  • 27 مهر 1399 - 11:22
مخابرات نهاوند ۶۷ سایت BTS و حدود ۵۰ هزار مشترک دارد

محمدرضا صالحی گفت: تعداد مشترکان مخابرات شهرستان نهاوند حدود ۵۰ هزار نفر است که بیش از ۱۰ هزار مشترک از اینترنت پرسرعت خانگی استفاده می‌کنند. محمدرضا صالحی، رئیس مخابرات شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: مجموعه مخابرات شهرستان تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی است که با ترسیم نقشه راه مبنی بر […]

محمدرضا صالحی گفت: تعداد مشترکان مخابرات شهرستان نهاوند حدود ۵۰ هزار نفر است که بیش از ۱۰ هزار مشترک از اینترنت پرسرعت خانگی استفاده می‌کنند.

محمدرضا صالحی، رئیس مخابرات شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: مجموعه مخابرات شهرستان تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی است که با ترسیم نقشه راه مبنی بر تأمین نیازهای امروز و پیش‌بینی نیازهای آینده، تحولی بزرگ و چشمگیر در این مجموعه در حال رخ دادن است.

وی تعداد مشترکان شهری را ۲۵ هزار و مشترکان روستایی را ۲۴ هزار و ۵۰۰ مشترک اعلام کرد و افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته سعی می‌کنیم با نصب تجهیزات جدید ظرفیت واگذاری در شهر و روستا را بیشتر کنیم.

رئیس مخابرات نهاوند افزود: در حال حاضر دو مرکز شهری و ۴۰ مرکز کم‌ظرفیت روستایی در این شهر فعال می‌باشند و در بسیاری از مراکز روستایی و کم‌ظرفیت ظرفیت واگذاری ADSL ارتقا داده‌شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشترکان ADSL در شهر ۵۵۰۰ و در روستا ۴۵۰۰ مشترک هستند که با حذف تدریجی سیستم PCM به تعداد این مشترکان افزوده می‌شود.

صالحی بزرگ‌ترین دغدغه مخابرات نهاوند را فرسودگی و محدودیت شبکه کابل عنوان کرد و گفت: این مشکل باعث محدودیت واگذاری شده اما در حال حاضر با نصب تجهیزات و طرح‌هایی که به‌تدریج در حال اجرا است این مشکل نیز به‌زودی برطرف خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر فعالیت‌های خوب و چشمگیری مانند برگردان کافوهای مرکز شهر و حاشیه‌های آن انجام‌شده اما این برای ما راضی‌کننده نیست و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

رئیس مخابرات نهاوند اظهار داشت: تعدادی از طرح‌ها را بدون توسل به پیمانکار و با تلاش نیروهای بومی و با عزم جهادی انجام داده‌ایم که نمونه آن توسعه در کوی شهید شوهانی بود.

وی تعداد سایت‌های BTS را در شهرستان نهاوند ۶۷ سایت اعلام کرد و گفت: همگی آن‌ها با توجه به اتصال به شبکه فیبر نوری داری قدرت آنتن دهی بالابودِ و اینترنت را به‌صورت مطلوب در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

صالحی افزود: بالغ‌بر ۸۰ درصد این سایت‌ها اینترنت را به‌صورت ۳G و ۴G در اختیار همشهریان قرار می‌دهند و در تلاش هستیم تا مشکلات این بخش را نیز حل کنیم.

وی اشاره‌ای به طرح‌های افتتاح‌شده در سال جاری داشت و اظهار داشت: یکی از بارزترین و شاید بروزترین آن نصب و تجهیز کافوی نوری در میدان عارف و بلوار شهید بهشتی بود که زمینه واگذاری VDSL در محله فرمانداری را فراهم کرد.

رئیس مخابرات نهاوند افزود: در حال حاضر در مناطق اطراف میدان ژاندارمری، فرمانداری، بلوار بعثت، شهرک شهید حیدری و محدوده اطراف مرکز تلفن شهید قدوسی، امکان واگذاری VDSL وجود دارد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی در پایان بابیان اینکه تمامی سایت‌های داخل شهر ازنظر عرضه اینترنت ارتقا یافته‌اند، گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ دستگاه PCM از چرخه واگذاری حذف و جمع‌آوری‌شده‌اند و دستگاه‌های جدید نصب‌شده است.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89093
  • دیدگاه‌ها برای مخابرات نهاوند ۶۷ سایت BTS و حدود ۵۰ هزار مشترک دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.