• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

مجازات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در مرکز بهداشت برای تازه داماد بهاری

  • کد خبر : 97865
  • 04 دی 1399 - 9:06
مجازات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در مرکز بهداشت برای تازه داماد بهاری

با حکم دادستانی و اعلام مرکز بهداشت بهار، مجازات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در مرکز بهداشت بهار برای تازه داماد بهاری که اقدام به برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونایی است، اعمال شد. به گزارش عصر همدان، بیشتر از یک ماه است که وضعیت شیوع کرونا در کشور شدت گرفته و از آنجا که مراسم […]

با حکم دادستانی و اعلام مرکز بهداشت بهار، مجازات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در مرکز بهداشت بهار برای تازه داماد بهاری که اقدام به برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونایی است، اعمال شد.

به گزارش عصر همدان، بیشتر از یک ماه است که وضعیت شیوع کرونا در کشور شدت گرفته و از آنجا که مراسم عروسی و عزا بیشترین محل شیوع کروناست، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم از سوی ستاد مبارزه با کرونا ممنوع اعلام شده است.

در مدت اخیر تعدادی از مراسم عروسی در شهرستان بهار با حکم قضایی لغو و داماد و پدر عروس دستگیر شده اند.

از وقتی که این قانون در شهرستان اجرایی شده تعداد زیادی از شهروندان به قانون احترام گذاشته و از برگزاری مراسم عروسی اجتناب کرده اند ، اما مواردی هم بوده که با گزارشات مردمی منجر به برخورد و دستگیری داماد و پدر عروس شده اند.

مرکز بهداشت شهرستان بهار مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص مراسم عروسی، عزا و تجمعات و ارجاع به واحد قضایی است، در تماسی که با این مرکز داشتیم اعلام داشتند که در مدت اخیر بیش از ۶۰ پرونده به این مرکز ارجاع شده و با خاطیان برخورد صورت گرفته است.

مسئول پاسخگویی در این مرکز با بیان اینکه تعداد گزارش برگزاری مراسم عروسی در روستاها بیشتر از شهرهاست، اذعان داشت: به دلیل کوچک بودن روستاها به راحتی هرگونه مراسم عروسی قابل شناسایی است و لذا با برگزارکنندگان مراسم برخورد می شود، اما در شهرها به راحتی نمی توان موارد را شناسایی و برخورد کرد، از طرفی تعداد مراسم در شهرها کمتر از روستاهاست.

در برخورد با برگزارکنندگان عروسی احکام متفاوتی صادر می شود که در آخرین مورد در یکی از روستاها، داماد در شب عروسی دستگیر و به جای ۹۱ روز حبس به مجارات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در شبکه بهداشت شهرستان بهار محکوم شده است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97865
  • دیدگاه‌ها برای مجازات ۵۴۰ ساعت کار خدماتی در مرکز بهداشت برای تازه داماد بهاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.