• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

متحد ازندریان نماینده استان همدان در مسابقات کشوری فوتسال/ معرفی جاذبه های توریستی ملایر در کنار مسابقات کشوری

  • کد خبر : 118995
  • 06 تیر 1400 - 9:50
متحد ازندریان نماینده استان همدان در مسابقات کشوری فوتسال/ معرفی جاذبه های توریستی ملایر در کنار مسابقات کشوری

مهدی یوسفوند گفت: معرفی هر چه بهتر ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و مبل و منبت از اهداف اصلی کسب میزبانی مسابقات فوتسال رده های نوجوانان و نونهالان است. مهدی یوسفوند، رئیس هیئت فوتبال ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به روند برگزاری مسابقات فوتسال رده های نوجوانان و نونهالان در […]

مهدی یوسفوند گفت: معرفی هر چه بهتر ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و مبل و منبت از اهداف اصلی کسب میزبانی مسابقات فوتسال رده های نوجوانان و نونهالان است.

مهدی یوسفوند، رئیس هیئت فوتبال ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به روند برگزاری مسابقات فوتسال رده های نوجوانان و نونهالان در ملایر اظهار کرد: این مسابقات از چهارم تیر ماه در ملایر آغاز شده است و تا شانزدهم ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۲۴ تیم در این مسابقات بیان کرد: این تیم ها در ۱۸ استان مختلف در مسابقات حضور دارند و تیم متحد ازندریان نماینده استان همدان در دو رده سنی در مسابقات کشوری فوتسال است.

رئیس هیئت فوتبال ملایر بیان کرد: ۲۵ داور، ناظر فدراسیون و ناظر داوری بر روند برگزاری این مسابقات نظارت و داوری می کنند و از شهر ملایر نیز یک ناظر داوری در این رقابت ها حضور دارد.

وی معرفی شهر ملایر و جاذبه های توریستی آن را از اهداف مهم کسب میزبانی این مسابقات عنوان کرد گفت: معرفی هر چه بهتر ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و مبل و منبت از اهداف اصلی کسب میزبانی این رقابت ها بوده است.

یوسفوند افزود: هر کدام از نوجوانان و نونهالان حاضر در این مسابقات می توانند مبلغ خوبی برای معرفی جاذبه های توریستی شهرستان باشند.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار این مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به خلاء موجود در دوره های مربی گری فوتسال به دنبال برگزاری دوره های آموزشی پس از ۲۰ سال در ملایر هستیم.

رئیس هیئت فوتبال ملایر عنوان کرد: روزانه ۶ مسابقه در دو گروه برگزار می شود و با توجه به شرایط برق برگزاری تمامی مسابقات در روز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118995
  • دیدگاه‌ها برای متحد ازندریان نماینده استان همدان در مسابقات کشوری فوتسال/ معرفی جاذبه های توریستی ملایر در کنار مسابقات کشوری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.