• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

مانور آتش نشانان در سطح شهر و تقدیر گروه های مختلف اداری و مردمی از آنها+تصاویر

  • کد خبر : 86359
  • 08 مهر 1399 - 11:03
مانور آتش نشانان در سطح شهر و تقدیر گروه های مختلف اداری و مردمی از آنها+تصاویر

روز هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانان نامگذاری شده است؛ به این مناسبت برنامه های خاصی از جمله مانور آتش نشانان تا دیدار و تجلیل گروه های مختلف اداری و مردمی از آتش نشانان در شهرهای مختلف شهرستان اجرا شد. به گزارش عصر همدان، در هفتمین روز از مهرماه که به نام روز آتش […]

روز هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانان نامگذاری شده است؛ به این مناسبت برنامه های خاصی از جمله مانور آتش نشانان تا دیدار و تجلیل گروه های مختلف اداری و مردمی از آتش نشانان در شهرهای مختلف شهرستان اجرا شد.

به گزارش عصر همدان، در هفتمین روز از مهرماه که به نام روز آتش نشان نامگذاری شده است برنامه های متنوعی در نقاط مختلف شهرستان به اجرا درآمد.

در ابتدای این روز مانور خیابانی توسط نیروهای آتش نشان شهرداری بهار را داشتیم که در آن ماشین های آتش نشانی مسیر خیابان امام تا مزار شهدا را طی کردند و سپس آتش نشانان با حضور در مرقد شهدا و قرائت فاتحه تجدید میثاقی با شهدا داشتند.

در ادامه فرماندار شهرستان بهار، شهردار بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در محل آتش نشانی شهر بهار، از زحمات و خدمات آتش نشانان تقدیر کردند.

رئیس و مسئول عملیات جمعیت هلال احمر شهرستان بهار نیز با حضور در اداره آتش نشانی شهرستان روز آتش نشانی را به مدیریت محترم و پرسنل خدوم آتش نشانی بهار تبریک گفتند.

در شهر لالجین نیز با حضور بخشدار،شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از دانش آموزان آموزشگاه شهید بهشتی از نیروهای آتش نشانی شهرداری لالجین تجلیل شد.

در شهر صالح آباد نیز حجت الاسلام و المسلمین افتخاری امام جمعه و مسعود خانلر بخشدار صالح آباد با نیروهای ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر صالح آباد دیدار داشتند و با حضور شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر در محل ایستگاه آتش نشانی صالح آباد از ایثار و ازخودگذشتگی کادر آتش نشانان صالح آباد تجلیل کردند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86359
  • دیدگاه‌ها برای مانور آتش نشانان در سطح شهر و تقدیر گروه های مختلف اداری و مردمی از آنها+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.