• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

لزوم توجه ویژه مسئولین به زیر ساخت موکب ها

  • کد خبر : 164510
  • 15 شهریور 1401 - 8:48
لزوم توجه ویژه مسئولین به زیر ساخت موکب ها

موکب های مستقر در همدان هر آنچه در توان دارند را برای عرضه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده اند. موکب بی بی زینب امزاجرد موکب فعالی است که هر ساله زائران بی شماری را میزبانی می کند؛ اسکان و سه وعده غذایی، فعالیت های فرهنگی جزو عمده خدمت رسانی هاست. به گزارش عصرهمدان؛ […]

موکب های مستقر در همدان هر آنچه در توان دارند را برای عرضه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده اند. موکب بی بی زینب امزاجرد موکب فعالی است که هر ساله زائران بی شماری را میزبانی می کند؛ اسکان و سه وعده غذایی، فعالیت های فرهنگی جزو عمده خدمت رسانی هاست.

به گزارش عصرهمدان؛ موکب های مستقر در همدان هر آنچه در توان دارند را برای عرضه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده اند. موکب بی بی زینب امزاجرد موکب فعالی است که هر ساله زائران بی شماری را میزبانی می کند

موکب بی بی زینب امزاجرد که از پلیس را همدان تا روستا حدود ۵ کیلومتر را پرچم گذاری کرده است.

اسکان و سه وعده غذایی، فعالیت های فرهنگی جزو عمده خدمت رسانی ها در این موکب است.

یدالله عظیمی، مسئول موکب بی بی زینب امزاجرد  در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ خدمت به زوار اربعین را سعادت دانست و گفت: حدود سه روز است که در حال مهیا کردن موکب بودیم و هر شب حدود ۱۰۰ زوار اسکان داریم.

وی افزود: سعی بر این داریم مثل هر سال غذاهای آماده و سبک چون سمبوسه و ساندویج های آماده فلافل را توزیع کنیم.

عظیمی ادامه داد: موکب به مدت ۱۰ روز و در زمان رفت زوار فعال است که در شب های آینده میزبان حدود هزار زائر اباعبدالله هستیم.

مسئول بی بی زینب امزاجرد نداشتن روشنایی برای موکب را مهمترین مشکل دانست و گفت: مسئولیت قول گاز و روشنایی را داده بودند که هیچکدام مهیا نشد، درخواست داریم که به زیر ساخت موکب ها توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164510
  • دیدگاه‌ها برای لزوم توجه ویژه مسئولین به زیر ساخت موکب ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.