• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8
معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:

قدرت نظامی نیروهای مسلح مانع عرض اندام قدرت‌های بزرگ در برابر ایران

  • کد خبر : 194489
  • 01 شهریور 1402 - 8:56
قدرت نظامی نیروهای مسلح مانع عرض اندام قدرت‌های بزرگ در برابر ایران
معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران اسلامی نمی‌توانند عرض اندام کنند که به برکت خون شهدا است، چرا که شهدا اثر گذارند.

به گزارش عصر همدان; اولین یادواره ۱۳۰۹شهید نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالگرد شهادت سرلشکر قهرمان دو دانگه،سه شنبه ۳۱مرداد۱۴۰۲در سالن همایش بین المللی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان برگزار شد.

کیومرث شرفی با سلام و درود به ارواح پاک و تابناک شهدا وخانواده های معظم آن ها گفت:ما هر آنچه داریم مدیون فداکاری ها،صبرو تحمل و استقامت خانواده شهدا هستیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه از ۸ هزار شهدای والامقام استان همدان،شهیدان شاخص چون سردار شهید همدانی،سردارشهید چیت سازیان،امیر سرافراز سرلشکرنوژه،۱۹ شهید پدافند هوایی در سایت سوباشی یاد کرد وگفت: شهدا در راه استقرار و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستادگی کردند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

شرفی با تاکید براینکه دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است،گنجینه ای است که ما همیشه باید به یاد داشته باشیم،اظهار کرد: ۴۶هزارشهید متعلق به نیروی زمینی است و۱۳۰۹شهید متعلق به نیروی زمینی استان همدان و۸۰۲شهید متعلق به تیپ ۳۱۶زرهی است که این تیپ افتخارات فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه میزان سرافرازی هر ملتی به اندازه و میزان مجاهدت آن ملت بستگی دارد یادآور شد: امنیت ،استقلال ،سرافرازیمان رامدیون فداکاری شهدا هستیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه، نمیگذاریم یک سخن از مقام معظم رهبری بر زمین بماند یادآور شد: فرهنگ شهادت فرهنگ مجاهدت است،فرهنگ شهادت از جنس استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن اندیشه جوانان ما را نشانه رفته، با تمام گردنه ها و مشکلاتی که دشمن برای ما به وجود آورد،با پیروی از ولایت پشت سر گذاشتیم وآماده طلوع خورشید ولایت عظمی می‌شویم.

وی با تاکید براینکه شهدا اثر گذارند از نا امیدی دشمن خبر داد و افزود: تجهیزات ما به روز است ،تمام تجهیزات هوشمند و نقطه زن هستند ،این‌ها را جوانانی که راه شهدا را رفتند ایجاد کردند.

شرفی با اشاره به اینکه در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی باید ثابت قدم بود خاطر نشان کرد: با حضور مقتدرانه نیروی زمینی در مرزها، امنیت کامل در مرزها برقرار است. در این کنگره، عباس عباسیان همدانی همرزم شهید قهرمان دو دانگه، از یاد و وخاطره شهید می گوید:در واپسین لحظات شروع عملیات، شهید نگران کودک تازه متولد شده خود بوده که عباسیان همدانی به او می گوید برگرد، شهید قهرمان دو دانگه می گوید لباسم برای خدمت و مملکتم است ودر گردان ۲۲۵به مصاف دشمن می رود دشمنی که آمده بود کردستان را جدا کند، دشمنی که آمده بود به نحوی سرزمین های ما را دچار چالش کند واز بدنه ایران اسلامی کردستان را جدا کند.

همرزم شهید ادامه داد: شهیدان جان خود را فداکردند واز عزیزان خود گذشتند، باید قدر شهدا را دانست. در آخر برنامه از دو عنوان کتاب«سربازی وطن»و «از الوند تا اروند»رو نمایی شد و ازمولفان و نویسندگان کتاب پرویز فاطمی کیا و مصطفی خانی و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194489
  • دیدگاه‌ها برای قدرت نظامی نیروهای مسلح مانع عرض اندام قدرت‌های بزرگ در برابر ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.