• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
روایتگر و همرزم شهید محمد رنجنوش:

۳۷ سال گمنامی، یک معجزه الهی

  • کد خبر : 215917
  • 20 اردیبهشت 1403 - 20:06
۳۷ سال گمنامی، یک معجزه الهی
روایتگر و همرزم شهید محمد رنجنوش گفت: شهید رنجنوش ۳۷ سال در گمنامی به سر برده، بازگشت او یک نعمت الهی است تا بفهمیم در گذشته بسیجی بوده‌ایم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم تا گمراه نشویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سید مجتبی موسوی امروز عصر در مراسم شب هفت شهید پاسدار محمد رنجنوش، اظهار کرد: افتخار می‌کنم به وجود پدران و مادران شهید که کمرشان خم شده است و در فراق فرزند شهیدشان می‌گوینداین شهید را به اسلام تقدیم کرده‌ایم.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که در این زمان فرزند انقلاب و سرباز ولایت هستیم و این را همه بدانند که تا وقتی خون در بدن داریم یار مقام معظم رهبری هستیم.

این روایتگر و همرزم شهید ابراز داشت: تا آخرین نفس‌های خود پشت رهبر خود هستیم و از ناموس و وطن خود دفاع خواهیم کرد.

موسوی با بیان خاطراتی از حضور این شهید بزرگوار در میدان‌های جنگ و ایستادگی و مقامت او در این عملیات‌ها یادآور شد: یکی از عملیات‌هایی که این شهید گرانقدر در آن حصور مستمر داشت عملیات کربلای پنج بود.

وی با بیان اینکه هیچ عملیاتی آتشش سنگینی کربلای پنج را نداشت، عنوان کرد: در خصوص شدت سنگینی آتش خودی‌ها بر علیه دشمن، یکی از فرماندهان عراق گفته بود در کربلای پنج یک هفته از سنگر بیرون نیامده بود.

این روایتگر با تاکید بر اینکه در آن زمان در اثر کمبود مهمات و تسهیلات جنگی حتی گاهی اوقات نارنجکی را پیدا نمی‌کردیم و با نارنجک دست‌ساز مقابله می‌کردیم، گفت: اما امروز به برکت جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا در منطقه چنان اقتداری پیدا کرده‌ایم که رژیم صهیونیستی را از خاک خود مورد هدف قرار می‌دهیم.

موسوی با بیان اینکه اقتدار و ابهت ما د دنیا در نتیجه خون شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند و با حضور خود در این دنیا نظاره‌گر ما و کارهایمان هستند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار ۳۷ سال در گمنامی به سر برده، بازگشت او یک نعمت الهی است تا بفهمیم در گذشته بسیجی بوده‌ایم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم تا گمراه نشویم.

این روایتگر با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در جامعه امروز تاکید کرد: خواهران من این را بدانید که چادر شما از خون شهدا کوبنده‌تر است و دشمن را از رسیدن به مقاصد شومش ناامید می‌کند. از شهدا استفاده کنید در سنگر دشمن نباشید، این شهدا روزگاری دست شما را خواهند گرفت.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215917
  • دیدگاه‌ها برای ۳۷ سال گمنامی، یک معجزه الهی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.