• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رئیس جمعیت هلال‌‌احمر نهاوند خبر داد:

فوت ۳ سرنشین پژو در سانحه تصادف

  • کد خبر : 205943
  • 09 آذر 1402 - 9:03
فوت ۳ سرنشین پژو در سانحه تصادف
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از وقوع تصادف در محور نهاوند به کرمانشاه و فوت ۳ سرنشین سواری پژو خبر داد.

علی کیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: پس از دریافت گزارش تصادف از طرف مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان سریعاً عوامل هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این گزارش از برخورد یک دستگاه کامیون و سواری پژو ۴۰۵ در محور نهاوند به شهرستان کنگاور استان کرمانشاه در حدفاصل (روستای قارلق) در کیلومتر ۶ بعد از شهر فیروزان اتفاق افتاد.
کیانی ادامه داد: برای امدادرسانی عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر فیروزان یادمان امدادگر شهید نثاری با دو دستگاه خودرو آمبولانس و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه متأسفانه هر سه سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ دو نفر آقا و یک کودک به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرده بودند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: با توجه به‌شدت برخورد پس از بکار گیری تجهیزات نیمه سنگین نجات، پیکرها رهاسازی و تحویل عوامل شهرداری شد.
وی بیان داشت: نجات گران پایگاه امداد و نجات فیروزان محمد کرماجانی، سجاد همتی، مصطفی قیاسوند، وحید شهبازی و عباس سلگی در این مأموریت همکاری داشتند.
محور نهاوند به فیروزان و کرمانشاه ازجمله جاده‌های خطرناک و حادثه‌ساز منطقه است و سالانه تصادفات زیادی در این محور رخ می‌دهد.
امیدواریم ساماندهی این محور و دیگر جاده‌های خطرناک شهرستان هرچه سریع‌تر انجام شود و رانندگان نیز در این جاده با سرعت قانونی حرکت و قوانین رانندگی را رعایت کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205943
  • دیدگاه‌ها برای فوت ۳ سرنشین پژو در سانحه تصادف بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.