• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند و لزوم افزایش نظارت‌ها

  • کد خبر : 84188
  • 26 شهریور 1399 - 10:39
ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند و لزوم افزایش نظارت‌ها

شهروندان نهاوندی بر رعایت دستورات بهداشتی توسط تاکسی‌های سطح شهر نهاوند تأکیددارند و مسئولان نیز باید نظارت‌ها را در راستای اجرای بهتر پروتکل‌ها بیشتر کنند. به گزارش عصر همدان، چند روزی است که کرونا مجدداً در نهاوند اوج گرفته است و هرروز آمار بستری و ابتلا در این شهرستان بیشتر می‌شود و حمل‌ونقل شهری نیز […]

شهروندان نهاوندی بر رعایت دستورات بهداشتی توسط تاکسی‌های سطح شهر نهاوند تأکیددارند و مسئولان نیز باید نظارت‌ها را در راستای اجرای بهتر پروتکل‌ها بیشتر کنند.

به گزارش عصر همدان، چند روزی است که کرونا مجدداً در نهاوند اوج گرفته است و هرروز آمار بستری و ابتلا در این شهرستان بیشتر می‌شود و حمل‌ونقل شهری نیز به دغدغه این روزهای شهروندان تبدیل‌شده است.

ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند توسط شهرداری انجام شد ولی مردم بر نظارت‌ها بر این صنف و رفع دغدغه‌های خود تأکیددارند.

توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری نهاوند برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکسی‌های سطح شهر نهاوند ضدعفونی شدند هرچند این کار اقدام مناسبی بود ولی باید تداوم داشته باشد و نظارت‌ها بیشتر شود.

با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در نهاوند تاکسی‌ها به‌عنوان یکی از مکان‌هایی که احتمال ابتلا در آن‌ها بالا بوده نیازمند نظارت بیشتر متولیان امر است.

شهروندان نیز بارها از عدم رعایت دستورات بهداشتی در تاکسی‌ها گلایه کردند که باید مشکلات این صنف با نظارت بیشتر سازمان تاکسیرانی رفع شود و موجبات آرامش مردم فراهم شود.

در جلسه اخیر ستاد کرونا شهرستان نیز فرماندار نهاوند از عملکرد تاکسیرانی و رعایت نکردن دستورات بهداشتی گلایه کرده بود.

شهرستان نهاوند تا امروز ۴۱۳ بیمار کرونایی داشته است و با صعودی شدن میزان ابتلا این شهرستان در وضعیت نارنجی قرارگرفته است.

شهروندان و رانندگان حمل‌ونقل عمومی باید به این نکته توجه کنند که تا امروز برای کرونا واکسنی تولید نشده است و تنها راه جلوگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک، شست و شوی مدام دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری و دستورات بهداشتی است.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84188
  • دیدگاه‌ها برای ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند و لزوم افزایش نظارت‌ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.