• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

صدور اخطاریه قانونی برای ۵ واحد آلاینده شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 120864
  • 21 تیر 1400 - 11:20
صدور اخطاریه قانونی برای ۵ واحد آلاینده شهرستان نهاوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: پس از بازدید کارشناسان و نمونه برادری انجام شده از پساب برخی واحدهای تولیدی شهرستان برای ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در این شهرستان اخطاریه صادر شد. مهرداد سلگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: کارشناسان این اداره از واحد‌های فاقد سیستم تصفیه پساب و همچنین […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: پس از بازدید کارشناسان و نمونه برادری انجام شده از پساب برخی واحدهای تولیدی شهرستان برای ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در این شهرستان اخطاریه صادر شد.

مهرداد سلگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: کارشناسان این اداره از واحد‌های فاقد سیستم تصفیه پساب و همچنین واحدهای دارای سیستم تصفیه خانه بازدید و نمونه برادری کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی و نتایج آنالیزی نمونه های برداشتی از خروجی پساب آن واحدها تعدادی از آنها دارای آلودگی بیش از حد استاندارد د بودند.

سلگی افزود: برخی از این واحدها همچنین مشکلاتی درخصوص فاضلاب تولیدی داشتند و موجب آلودگی آب می‌شدند که توسط کارشناسان این اداره مورد بررسی قرار گرفته اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: در راستای حقوق شهروندان و حفظ محیط زیست برای تعداد ۵ واحد اخطاریه قانونی صادر شد.

وی ادامه داد: ارائه خوداظهاری مستمر از فعالیت‌های این واحدها الزامی است و در صورت کوتاهی در این خصوص، اقدامات قانونی از سوی اداره حفاظت محیط زیست صورت خواهد گرفت.

سلگی همچنین از بازدید کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از نحوه دفن زباله در سایت پسماند و همچنین نهر شعبان خبر داد.

وی در پایان گفت: در این بازدیدها و پس از بررسی های انجام شده نقاط ضعف و مشکلات این دو بخش توسط کارشناسان مستندسازی شد تا اقدامات بعدی انجام شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120864
  • دیدگاه‌ها برای صدور اخطاریه قانونی برای ۵ واحد آلاینده شهرستان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.