• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیازمند یک انسجام است/ لزوم تشکیل تعاونی تامین نیاز در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر

  • کد خبر : 153515
  • 05 خرداد 1401 - 8:39
شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیازمند یک انسجام است/ لزوم تشکیل تعاونی تامین نیاز در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر

یوسف شعبانی گفت: رونق تولید در شهرک مبل و منبت ملایر علاوه بر توسعه این منطقه باعث اشتغالزایی و افزایش نیروی کار و رفع دغدغه بیکاری می شود. به گزارش عصرهمدان؛ یوسف شعبانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان در حاشیه برگزاری میز خدمت بازدید از شهرک مبل و منبت ملایر در گفتگو […]

یوسف شعبانی گفت: رونق تولید در شهرک مبل و منبت ملایر علاوه بر توسعه این منطقه باعث اشتغالزایی و افزایش نیروی کار و رفع دغدغه بیکاری می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ یوسف شعبانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان در حاشیه برگزاری میز خدمت بازدید از شهرک مبل و منبت ملایر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از تشکیل از میز خدمت در شهرک های صنعتی از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان کاهش تردد های جامعه کارگری و کارفرمایی به اداره کل است.

وی افزود: مجموعه کارگری و کارفرمایان استان برای پیگیری مسائل مختلف نیاز به حضور در اداره های شهرستان ها و مرکز استان داشته و میزهای خدمت برای ارتباط بی واسطه با این دو مجموعه برگزار می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: بررسی مشکلات و دیدار که از نزدیک و پیگیری مطالبات کارفرمایان و کارگران و تصمیم گیری در رابطه با آنها از دیگر اهداف برگزاری میز خدمت است.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر و مهمترین درخواست ها بیان کرد: نبود یک تشکل منسجم از مهمترین مشکلات این مجموعه در ملایر است.

شعبانی افزود: به دنبال ایجاد یک تعاونی تامین نیاز در این شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر با حمایت های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستیم .

وی افزود: یکی از محاسن اصلی ایجاد این تعاونی تامین نیازهای اولیه فعالان صنعت مبل و منبت ملایر از طریق بازار های داخلی و خارجی است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان تاکید کرد: حمایت های لازم برای تشکیل و دریافت این تعاونی از طرف اداره کل انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیاز به یک انسجام دارد، تصریح کرد: ایجاد یک انسجام و رفع مشکلات این شهرک می تواند در حوزه تولید بسیار اثر گذار باشد.

وی افزود: رونق تولید در شهرک مبل و منبت ملایر علاوه بر توسعه این منطقه باعث اشتغالزایی و افزایش نیروی کار و رفع دغدغه بیکاری می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153515
  • دیدگاه‌ها برای شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیازمند یک انسجام است/ لزوم تشکیل تعاونی تامین نیاز در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.