• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

زمینه کشت گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند فراهم شود/نگاه ویژه استاندارد به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان

  • کد خبر : 158603
  • 29 تیر 1401 - 9:41
زمینه کشت گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند فراهم شود/نگاه ویژه استاندارد  به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان

فرماندار نهاوند گفت: ایجاد صنایع تبدیلی با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان کشاورزی گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی شهرستان است. به گزارش عصرهمدان، جلسه ستاد دانش‌بنیان شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان همدان، معاونین فرماندار، بخشداران، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد. ضرغام احمدوند فرماندار […]

فرماندار نهاوند گفت: ایجاد صنایع تبدیلی با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان کشاورزی گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی شهرستان است.

به گزارش عصرهمدان، جلسه ستاد دانش‌بنیان شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان همدان، معاونین فرماندار، بخشداران، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: لازمه بهره‌وری و افزایش تولید، تبدیل وضعیت ساختارهای سنتی و دانش‌بنیان کردن تولید است.

وی اظهار داشت: با توجه‌ به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ستاد استانی و شهرستانی در این راستا تشکیل شده و برابر دستورالعمل‌های ابلاغی و شرح وظایف مشخص این ستاد تحقق اهداف تعیین شده را در سطح شهرستان دنبال خواهد کرد.

فرماندار نهاوند افزود: امروز بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در همه بخش‌ها به‌ویژه بخش کشاورزی به‌عنوان بزرگ‌ترین پتانسیل شهرستان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: محصولات باغی و زراعی شهرستان نهاوند ظرفیت دیگری است که متأسفانه طی سالیان گذشته خام‌فروشی شده است لذا باید تلاش شود با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و شرکت‌ها دانش‌بنیان شرایط ایجاد صنایع تبدیلی را در شهرستان فراهم کنیم.

احمدوند گفت: شهرستان نهاوند بالغ بر ۵۰۰ نوع گیاه دارویی دارد که می‌طلبد ضمن مطالعه دقیق و کارشناسی روی این گیاهان زمینه تولید آن را بیش‌ از پیش فراهم کنیم.

وی بیان کرد: نگاه دولت مردمی و نماینده عالی دولت در استان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، ویژه است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158603
  • دیدگاه‌ها برای زمینه کشت گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند فراهم شود/نگاه ویژه استاندارد به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.