• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

زائران اربعین، در برابر اختلاف افکنی و عملیات های روانی گروهک نفاق هشیارانه عمل کنند

  • کد خبر : 164243
  • 13 شهریور 1401 - 9:01
زائران اربعین، در برابر اختلاف افکنی و عملیات های روانی گروهک نفاق هشیارانه عمل کنند

حسین ربیعی اظهار کرد: در ایام اربعین، دشمنان اسلام و تشیع اصیل، ایادی و عناصر پیاده گروهک نفاق را بکار گرفته اند که در خلال راهپیمایی قبل و بعد از اربعین، با درگیری های خود ساخته و تعمدی میان شیعیان مختلف کشور های اسلامی تفرقه ایجاد کنند که بنظر می رسد زائرین سیدالشهدا در این […]

حسین ربیعی اظهار کرد: در ایام اربعین، دشمنان اسلام و تشیع اصیل، ایادی و عناصر پیاده گروهک نفاق را بکار گرفته اند که در خلال راهپیمایی قبل و بعد از اربعین، با درگیری های خود ساخته و تعمدی میان شیعیان مختلف کشور های اسلامی تفرقه ایجاد کنند که بنظر می رسد زائرین سیدالشهدا در این حرکت بزرگ باید هشیارتر از همیشه باشند.

حسین ربیعی، کارشناس رسانه و فضای مجازی و مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: رزمایش بزرگ اربعین که همه ساله در حال اجراست، یک نمادی است از امت سازی و حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی و همچنین آمادگی برای تشکیل دولت جهانی امام زمان عج الله تعای فرجه الشریف. بنابراین جریان های معاند، سلطه و استکبار از ابتدا تا کنون به شدت بدنبال متوقف کردن این حرکت از طرق مختلفی همچون اقدام عملی و فشارهای روانی و عملیات های رسانه ای بوده اند که به لطف الهی تاکنون موفق به انجام آن نشده اند واین باعث شده است تا در این روزها بدنبال تحریف باشند.

وی افزود: نظام سلطه و عناد برای اجرای عملیات های خود از ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی، از نحله های انحرافی و فرق نوظهور، که برخی نیز فارسی زبان هستند استفاده کرده و با ایجاد تحریف، برجسته و بزرگنمایی کردن این قضیه، میان شیعیان ایرانی و عراقی تفرقه ایجاد می کنند.

ربیعی ادامه داد: چند روز قبل، کلیپی مبنی بر ماجرای درگیری داخلی عراق با صدا گذاری فارسی در شبکه های اجتماعی پخش شد که آن را می خواستند به ایران نسبت بدهند و یا نمونه های نظیر آن که می خواهند در خصوص ایجاد شکاف، بزرگ نمایی کنند.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی عنوان کرد: در این ایام اخیر هم ایادی و عناصر پیاده گروهک نفاق را بکار گرفته اند که در خلال راهپیمایی قبل و بعد از اربعین، با درگیری های خود ساخته و تعمدی و اصرار بر صحبت کردن به زبان فارسی، این موضوع را بزرگ نمایی کنند که بنظر می رسد زائرین اربعین و زائرین سیدالشهدا در این حرکت بزرگ باید هشیارتر از همیشه باشند؛ زائران به خاطر داشته باشند که هرکسی فارسی حرف زد دلیل بر ایرانی بودن او نیست.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید برهمگانی کردن کلید واژه طلایی حب الحسین یجمعنا، تاکید کرد: توصیه می کنیم که مسائل داخلی عراق به ما ارتباطی ندارد و همه ما از کشورهای مختلف در این جا بدنبال یک هدفی بسیار والا، زیر پرچم محبت سیدالشهداء دور هم جمع شده ایم و اگر کسانی بخواهند در اینجا درگیری ایجاد کنند (که همین الان هم شاهد آن هستیم)، با هشیاری و هوشمندی عراقی ها و ایرانی ها قطعاً محکوم به شکست هستند.

وی اظهار کرد: قبل از این هم شبهه این را داشتیم که زائر عراقی که برای زیارت امام رضا علیه السلام به ایران می آیند چشم به نوامیس ایرانی دارند و برعکس این قضیه را در عراق هم داریم که ایجاد تفرقه بکنند.

ربیعی در پایان تاکید کرد: این عملیات های روانی بایستی باعث هوشیاری و ارتقای سطح سواد رسانه ای ما بشود و ما باید تلاش کنیم که برای مواجه با رویدادهای رسانه از سمت دشمن ای راهکار داشته باشیم فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164243
  • دیدگاه‌ها برای زائران اربعین، در برابر اختلاف افکنی و عملیات های روانی گروهک نفاق هشیارانه عمل کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.