• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4
شهید ابراهیم شیخعلیان:

دشمن از عفت ‌و پاکدامنی جامعه وحشت دارد

  • کد خبر : 201778
  • 30 مهر 1402 - 18:25
دشمن از عفت ‌و پاکدامنی جامعه وحشت دارد
شهید ابراهیم شیخعلیان در وصیت‌نامه خود آورده است اى مادران و اى خواهران با حفظ حجاب خود به جهانیان ثابت کنید پاکدامنى جامعه در سایه همین عفت خودمان است که دشمنان از آن وحشت دارند.

به گزارش عصر همدان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۵۰۹۴/ تبرک لحظاتمان با شهید ابراهیم شیخعلیان

برادران و خواهران بدانید که این دنیا محل گذر است، به این دنیا دل نبندید و نعمت‌های در اختیارتان را در راه رضای خدا برای مردم استفاده کنید تا رستگار شوید.

به عبادات اهمیت زیادی دهید که باعث صیقل قلب و نزدیکی به خدا می‌شود و از دام‌های شیاطین نجات می‌دهد.

 اگر عبادات درست انجام شود انسان به راه راست هدایت می‌شود و به هر مسیری نمی‌لغزد.

اى مادران و اى خواهران با حفظ حجاب خودتان به جهانیان ثابت کنید که قامت و عفت و پاکدامنى جامعه در سایه همین عفت خودمان است که دشمنان از آن وحشت دارند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201778
  • دیدگاه‌ها برای دشمن از عفت ‌و پاکدامنی جامعه وحشت دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.