• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

خیران برای رزمایش مواسات در رمضان اهتمام ویژه ای داشته باشند/ ۱۰هزار نفر از محرومان توسط یک مؤسسه خیریه حمایت می شوند

  • کد خبر : 62653
  • 09 اردیبهشت 1399 - 9:02
خیران برای رزمایش مواسات در رمضان اهتمام ویژه ای داشته باشند/ ۱۰هزار نفر از محرومان توسط یک مؤسسه خیریه حمایت می شوند

رزمایش همدلی و مواسات در قالب طرح کمک مؤمنامه این روزها و در ماه مبارک رمضان جلوه ای دیگر از حضور یکپارچه خیران برای کمک رسانی به محرومان به خود گرفته است تا جایی که تنها یک مؤسسه خیریه در تویسرکان بنا دارد در این ماه، بسته های معیشتی بین دو هزار خانواده نیازمند توزیع […]

رزمایش همدلی و مواسات در قالب طرح کمک مؤمنامه این روزها و در ماه مبارک رمضان جلوه ای دیگر از حضور یکپارچه خیران برای کمک رسانی به محرومان به خود گرفته است تا جایی که تنها یک مؤسسه خیریه در تویسرکان بنا دارد در این ماه، بسته های معیشتی بین دو هزار خانواده نیازمند توزیع کند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ به دنبال منویات رهبر انقلاب درخصوص کمک رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه در روزهای کرونایی به ویژه در شعبان و رمضان از نیمه شعبان تاکنون رزمایش همدلی در قالب طرح کمک مؤمنانه برای زدودن رنگ محرومیت، جلوه ای دیگر و گسترده تری از کمک رسانی به محرومان به خود گرفته است.

پنجشنبه هفته گذشته در نخستین مرحله از رزمایش همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب کمک مؤمنانه یک هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان تویسرکانی به همت سپاه ناحیه این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۲هزار سبد معیشتی در حمایت از محرومان توسط یک مؤسسه خیریه

در این باره حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه و مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در تویسرکان، گفت: در روزگار کرونایی مقام معظم رهبری بر گستردگی رزمایش همدلی به ویژه در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به نیازمندان و محرومان تأکید دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خیران و نیک اندیشان اهتمام ویژه ای برای رفع محرومیت در جامعه داشته باشند، عنوان کرد: مواسات و شریک کردن دیگران در نعمت هایی که خداوند متعال به ما عطا کرده بهترین اعمال است.

مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان افزود: مؤسسه سفیران بهشت حیقوق تویسرکان، به عنوان یکی از مؤسساتی که در کمک رسانی به محرومان فعالیت های خوبی داشته اشت در ماه شعبان توانست با کمک خیران یک هزار و ۴۶۵ سبد معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این مؤسسه بنا دارد تا در ماه مبارک رمضان نیز برای رفع محرومیت و تهیه مایحتاج دو هزار خانوار که در حدود ۱۰ هزار نفر می شوند بسته های معیشتی و حمایتی تهیه و توزیع کند.

شناسایی۳ هزار خانوار نیازمند برای دریافت کمک خیرخواهانه

در این باره سیدرسول حسینی هم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از شناسایی سه هزار خانوار نیازمند برای دریافت کمک خیرخواهانه در قالب طرح کمک مؤمنانه خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای فرامین مقام معظم رهبری قرارگاه مواسات مؤمنانه امام حسن مجتبی(ع) در تویسرکان شکل گرفته، اظهار کرد: به همین دلیل این قرارگاه با همکاری بسیج سازندگی سه هزار خانوار را شناسایی کرده تا کمک خیرخواهانه خیران به صورت ساماندهی شده به دست نیازمندان برسد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ خیران نیک اندیش می توانند در راستای متمرکز شدن خدمت رسانی به محرومان،، کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۱-۱۱۵۰۴۵۴۵-۳۵-۳۸۱۰ به نام کمک های مردمی سپاه انصار الحسین علیه السلام و حساب ۶۰۹۷۳۵۲۵۳ به نام ستاد مردمی مقابله باکرونای شهرستان تویسرکان و شماره کارت های ۹۵۷۰-۱۰۰۳-۸۱۷۰-۶۲۷۳ و ۵۵۱۷-۵۰۱۴-۹۹۷۹-۶۰۳۷ واریز نمایند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62653
  • دیدگاه‌ها برای خیران برای رزمایش مواسات در رمضان اهتمام ویژه ای داشته باشند/ ۱۰هزار نفر از محرومان توسط یک مؤسسه خیریه حمایت می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.