• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

خدمات پزشکی رایگان به روستای محروم در اسدآباد ارائه شد+ تصاویر

  • کد خبر : 98950
  • 14 دی 1399 - 12:57
خدمات پزشکی رایگان به روستای محروم در اسدآباد ارائه شد+ تصاویر

ایرج صالحی از اعزام یک تیم پزشکی بسیجی به روستای محروم در اسدآباد همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در این زمینه جمعی از جامعه بسیج پزشکی اسدآباد خدمات پزشکی درمانی به اهالی روستا ارائه دادند. ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار […]

ایرج صالحی از اعزام یک تیم پزشکی بسیجی به روستای محروم در اسدآباد همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در این زمینه جمعی از جامعه بسیج پزشکی اسدآباد خدمات پزشکی درمانی به اهالی روستا ارائه دادند.

ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری اردوی جهادی در راستای ارائه خدمات رایگان به منطقه محروم خبر داد و گفت: همزمان با ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج جامعه پزشکی اسدآباد، تیم پزشکی تخصصی خود را به روستای ملاولی در منطقه چهاردولی اعزام‌ کرد.

وی گفت: در این تیم اعزامی که متشکل از پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، چشم پزشکی، اطفال و پزشک عمومی بودند، عملیات غربالگری و درمان بیماران آن منطقه را با توزیع داروی رایگان انجام شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در راستای بیماریابی کرونا، برای اولین بار کارشناسان بسیجی واحد پیشگیری معاونت بهداشتی اقدام به رپیت تست کردند، افزود: در این اردو با توزیع بسته‌های آموزشی مطالب مرتبط با بیماری کرونا را به مردم روستا آموزش داده شد.

وی با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی گروه‌های جهادی بنیاد فضل شهیدان رستمی، شهدای فرهنگی و طلاب و روحانیون جهادی نیز حضور داشتند، افزود: اقدامات از قبیل توزیع بسته های بهداشتی رایگان، رفع اشکالات درسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، پاسخگویی به سئوالات شرعی و مشاوره، توزیع غذای نذری گرم رایگان بین اهالی این روستا انجام شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98950
  • دیدگاه‌ها برای خدمات پزشکی رایگان به روستای محروم در اسدآباد ارائه شد+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.