• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اختتامیه #سلام_فرمانده در همدان و چند نکته

  • کد خبر : 155346
  • 22 خرداد 1401 - 23:47
اختتامیه #سلام_فرمانده در همدان و چند نکته

مراسم جشن بزرگ کرامت رضوی و اختتامیه سلام فرمانده امروز در میدان امام (ره) دارالجهاد همدان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مراسم جشن بزرگ کرامت رضوی و اختتامیه سلام فرمانده امروز در میدان امام (ره) دارالجهاد همدان برگزار شد. حضور تماشایی مردم انقلابی و همیشه در صحنه به همراه دهه نودی ها ، دهه هشتادی […]

مراسم جشن بزرگ کرامت رضوی و اختتامیه سلام فرمانده امروز در میدان امام (ره) دارالجهاد همدان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم جشن بزرگ کرامت رضوی و اختتامیه سلام فرمانده امروز در میدان امام (ره) دارالجهاد همدان برگزار شد.

حضور تماشایی مردم انقلابی و همیشه در صحنه به همراه دهه نودی ها ، دهه هشتادی و هفتادی و شصتی ،دیدنی تر از همیشه بود.

حضور پررنگ مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با همه سلایق ، فضاسازی خوب به همراه اقلام تبلیغی توزیع شده توسط شهرداری ، حضور زیبای گروههای سرود تمرین کرده در نقاط مختلف شهر همدان با لباس های متحد الشکل ، صوت نسبتا مناسب ، امنیت قوی و منسجم و حضور موثر پلیس ، تیم های امدادی اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی و پوشش گسترده و همه گیری در فضای مجازی استان … از نکات برجسته و مثبت این برنامه بود .

ضعف های جدی در ایاب و ذهاب مردم توسط اتوبوسرانی در مبدا و مقصد و معطلی و سرگردانی تعداد زیادی از همشهریان، مشکلات مدیریت و کنترل ترافیکی شهر به ویژه معابر منتهی به برنامه، عدم انجام تعهدات برخی دستگاه‌ها نظیر عدم تحقق قول توزیع ۲۰۰۰ بطری آب معدنی، ناهماهنگی متولیان برنامه، ضعف در محتوا و طولانی شدن برنامه و خسته شدن مردم نیز از ضعف های این مراسم بود که امید است در برنامه های آتی مورد دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155346
  • دیدگاه‌ها برای اختتامیه #سلام_فرمانده در همدان و چند نکته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.