• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

حامی شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان هستیم/ فرش نهاوند ظرفیتی بالقوه برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 153906
  • 09 خرداد 1401 - 9:59
حامی شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان هستیم/ فرش نهاوند ظرفیتی بالقوه برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان

ضرغام احمدوند گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت از خام‌فروشی سرمایه‌های شهرستان جلوگیری می‌کند و ما حامی شرکت های دانش بنیان در نهاوند هستیم. به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در جلسه تبیین شعار سال و در دیدار با شرکت های دانش بنیان نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ دارابودن شرایط جغرافیایی و آب‌وهوایی […]

ضرغام احمدوند گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت از خام‌فروشی سرمایه‌های شهرستان جلوگیری می‌کند و ما حامی شرکت های دانش بنیان در نهاوند هستیم.

به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در جلسه تبیین شعار سال و در دیدار با شرکت های دانش بنیان نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ دارابودن شرایط جغرافیایی و آب‌وهوایی یکی از قطب‌های کشور در تولید محصولات دامی و کشاورزی است.

وی اظهار داشت: این ظرفیت‌های خدادادی باید در جهت توسعه و آبادانی بیش‌ازپیش شهرستان به کار گرفته شود و در این راه باید همه تلاش کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: امروز شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی و غیره می‌توانند در شهرستان موفقیت‌های خوبی کسب کنند لذا می‌طلبد جوانان علاقه‌مند و توانمند در این حوزه ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب در عرصه‌های اقتصاد و صنایع دانش‌بنیان توصیه‌ها و رهنمودهای راهگشایی به‌عنوان چراغ راه داشته‌اند، گفت: صنایع‌دستی شهرستان نهاوند یکی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه بالفعل شود.

احمدوند گفت: فرش نهاوند امروز به‌ صورت غیررسمی در حال صادرات از شهرستان به سایر نقاط کشور و دنیا است و ظرفیت های زیادی در این حوزه داریم.

وی ادامه داد: فعالان این عرصه باید با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فعال در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت فرش نهاوند را به‌عنوان یک برند خاص احیا کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به نگاه ویژه دولت‌ به‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: آمادگی حمایت از جوانان مستعد و توانمند شهرستان برای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف را داریم.

وی در پایان بر ضرورت ارتباط عمیق و ناگسستنی دانشگاه و صنعت تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف از خام‌فروشی سرمایه‌های شهرستان جلوگیری کنیم چرا که ارزش‌افزوده تولیدات شهرستان می‌تواند به توسعه بیش‌ازپیش نهاوند کمک کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153906
  • دیدگاه‌ها برای حامی شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان هستیم/ فرش نهاوند ظرفیتی بالقوه برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.