• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

جهاد فی سبیل الله سربازان جبهه سلامت/ مدافعان سلامت راه شهدا را ادامه می دهند

  • کد خبر : 54199
  • 22 اسفند 1398 - 12:25
جهاد فی سبیل الله سربازان جبهه سلامت/ مدافعان سلامت راه شهدا را ادامه می دهند

ناصر عارف با بیان اینکه فداکاری ها و ایثارگری ها به جامعه دوام می دهند، تاکید کرد: امروز همه کارمندان و مدافعانی که در جبهه سلامت بدون وقفه جهاد می کنند راه و روش شهدا را ادامه می دهند. مدیر کل بنیاد شهید استان همدان به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا در گفتگو با […]

ناصر عارف با بیان اینکه فداکاری ها و ایثارگری ها به جامعه دوام می دهند، تاکید کرد: امروز همه کارمندان و مدافعانی که در جبهه سلامت بدون وقفه جهاد می کنند راه و روش شهدا را ادامه می دهند.

مدیر کل بنیاد شهید استان همدان به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا در گفتگو با عصر همدان گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور سربازان جبهه سلامت راه و سیره شهدا را ادامه می دهند و مردم با حضور نیافتن در اجتماع باید زنجیره انتقال ویروس را مختل کنند.

ناصر عارف گفت: ۲۲ اسفندماه بعنوان روز گرامیداشت شهدا و خانواده های شهدا نامگذاری شده است و چند سالی است که با اجرای برنامه های مختلف مردمی سیره و روش شهدا را برای نسل جوان بازگو می کردیم.

وی افزود: سلحشوری های شهدا و ایثارگری های خانواده های شهدا و جانبازان کشور امنیت داد بنابراین همیشه باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

مدیر کل بنیاد شهید استان همدان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: برنامه های بنیاد شهید مثل تمام دستگاه های اجرایی لغو شده و همه ما باید با حضور پیدا نکردن در اجتماع زنجیره انتقال ویروس را مختل کنیم .

عارف با اشاره به ایثارگری های کادر درمان در بیمارستان ها عنوان کرد: در جامعه خیلی از کارها در راستای فداکاری است و این ایثار اجتماعی  یک اجتماع را زنده نگه می دارد در غیر اینصورت جامعه قفل می شود.

وی با بیان اینکه فداکاری ها و ایثارگری ها به جامعه دوام می دهند، تاکید کرد: امروز همه کارمندانی که در جبهه سلامت بدون وقفه جهاد می کنند راه و روش شهدا را ادامه می دهند.

مدیر کل بنیاد شهید استان همدان ادامه داد: از زمانی که کرونا وارد کشور شده جببه سلامت و بهداشت نیز با حضور پزشکان و پرستاران تشکیل شده که همه آنها سربازان مدافع جبهه سلامت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54199
  • دیدگاه‌ها برای جهاد فی سبیل الله سربازان جبهه سلامت/ مدافعان سلامت راه شهدا را ادامه می دهند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.