• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

جان باختن دو نفر در تصادف شب گذشته در محور همدان به کردستان

  • کد خبر : 102615
  • 18 بهمن 1399 - 9:56
جان باختن دو نفر در تصادف شب گذشته در محور همدان به کردستان

سرهنگ رضا عزیزی گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید به علت حرکت خلاف جهت در مسیر صالح آباد به قروه با یک دستگاه تریلر برخورد کرده و منجر به مرگ هر ۲ سرنشین پراید شد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: ساعت ۲۳ شب گذشته […]

سرهنگ رضا عزیزی گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید به علت حرکت خلاف جهت در مسیر صالح آباد به قروه با یک دستگاه تریلر برخورد کرده و منجر به مرگ هر ۲ سرنشین پراید شد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید به علت حرکت خلاف جهت در مسیر صالح آباد به قروه با یک دستگاه تریلر برخورد کرده و منجر به مرگ هر ۲ سرنشین پراید شد.

این مقام انتظامی افزود: یکی از عوامل بروز سوانح فوتی؛ حرکت خلاف جهت خودروها و رعایت نکردن حق تقدم هنگام ورود از معبر فرعی به اصلی است.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان داشت: برخی رانندگان هنگام ورود از فرعی به اصلی برای ورود به لاین برگشت برای اینکه مسیر خود را کوتاه کنند؛ خلاف جهت در قسمت شانه خاکی و یا سطح جاده اصلی حرکت میکنند ویا هنگام ورود از فرعی به اصلی حق تقدم را رعایت نکرده و عامل بروز این گونه حوادث می شوند.

وی در پایان افزود جهت کاهش آمار جان باختگان جاده‌ای لازم است همه‌ی رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات؛به توصیه های پلیس توجه بیشتری نمایند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102615
  • دیدگاه‌ها برای جان باختن دو نفر در تصادف شب گذشته در محور همدان به کردستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.