• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

در ۱۵ شهریور ماه، تنها دانش‌آموزان پایه‌ اول ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به مدرسه بروند/آغاز کلاس های درسی از ۲۲ شهریور به بعد

  • کد خبر : 82457
  • 14 شهریور 1399 - 13:51
در ۱۵ شهریور ماه، تنها دانش‌آموزان پایه‌ اول ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به مدرسه بروند/آغاز کلاس های درسی از ۲۲ شهریور به بعد

حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه در ۱۵ شهریور فقط دانش‌آموزان پایه‌های اول در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مدارس حاضر شوند، گفت: دانش‌آموزان دیگر پایه‌ها در روزهای ۱۶ تا ۲۲ شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به مدارس، برنامه کلاسی دریافت کنند. حسین عسگری‌مهرور رئیس آموزش و پرورش اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه در ۱۵ شهریور فقط دانش‌آموزان پایه‌های اول در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مدارس حاضر شوند، گفت: دانش‌آموزان دیگر پایه‌ها در روزهای ۱۶ تا ۲۲ شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به مدارس، برنامه کلاسی دریافت کنند.

حسین عسگری‌مهرور رئیس آموزش و پرورش اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص بازگشایی مدارس اسدآباد در ۱۵ شهریورماه، اظهار کرد: در جلسه توجیهی با مدیران مدارس اعلام کردیم که ساعت حضور دانش‌آموزان را اطلاع رسانی کنند و تاکید ما بر این است که روز شنبه ۱۵ شهریور برای پایه‌های وروری است.

وی ادامه داد: فردا روز ۱۵ شهریور دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، در راهنمایی پایه هفتم و در متوسطه پایه دهم باید در مدارس حاضر شوند و با مشخص شدن زوج و فرد کلاسها برنامه کلاسی خود را بگیرند تا چند روز اینده کلاسهایشان برقرار شود.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد افزود: از روز یکشنبه ۱۶ تا ۲۲ شهریور تک تک افراد دانش‌آموز در پایه های مختلف برای اخذ برنامه باید در مدرسه حاضر شده و از ۲۲ شهریو به بعد کلاس‌های درسی آنها آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کلاس‌های درسی در مدارس از ۸صبح برقرار است، گفت: مراسم بازگشایی مدارس تنها در یک مدرسه به صورت نمادین برگزار می‌شود و به همه مدارس بخشنامه کردیم که تجمع و یا مراسم مانند سال های گذشته نداشته باشند.

عسگری‌مهرور در خصوص وضعیت نامناسب مدارس صاحب الزمانی و شهدا روستای موسی‌آباد گفت: حتما بازدیدی از این مدرسه خواهیم داشت و درصورت نبود امکانات بهداشتی به مدیر مدرسه متذکر خواهم شد.

انتهای پیام/ن

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82457
  • دیدگاه‌ها برای در ۱۵ شهریور ماه، تنها دانش‌آموزان پایه‌ اول ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به مدرسه بروند/آغاز کلاس های درسی از ۲۲ شهریور به بعد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.