• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

تصادف مرگ بار در تویسرکان /۶ سرنشین پراید در دم جان باختند

  • کد خبر : 78860
  • 19 مرداد 1399 - 10:14
تصادف مرگ بار در تویسرکان /۶ سرنشین پراید در دم جان باختند

فرشاد عبدالمالکی گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان ـ کنگاور، ۶ نفر سرنشینان پراید جان باختند. فرشاد عبدالمالکی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز گذشته با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان ـ کنگاور گرفته […]

فرشاد عبدالمالکی گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان ـ کنگاور، ۶ نفر سرنشینان پراید جان باختند.

فرشاد عبدالمالکی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز گذشته با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان ـ کنگاور گرفته شد و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان بیان کرد: با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی توسط تکنسین های اورژنس، متأسفانه هر ۶ نفر سرنشین خودرو پراید به دلیل شدت بالای تصادف در دم جان باخته بودند.

عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.

به گزارش عصر همدان؛ هنوز علت تصادف مشخص نیست، اما گفته شده که انحراف پراید عامل تصادف بوده است و اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می شود.

مطالبه مردمی آن است که با توجه به اینکه گردنه باقرآباد جزء نقاط حادثه خیز محور تویسرکان ـ کنگاور است، انتظار می رود مسئولان تویسرکانی هرچه سریعتر اصلاح و تعریض این گردنه را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78860
  • دیدگاه‌ها برای تصادف مرگ بار در تویسرکان /۶ سرنشین پراید در دم جان باختند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.