• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

تداوم بازدیدهای سرزده برای بهبود کیفیت نان/نانوایی ها نهاوند ترازوی دیجیتال تهیه کنند

  • کد خبر : 153521
  • 05 خرداد 1401 - 8:48
تداوم بازدیدهای سرزده برای بهبود کیفیت نان/نانوایی ها نهاوند ترازوی دیجیتال تهیه کنند

فرماندار نهاوند گفت: تهیه ترازوی دیجیتال برای تمامی نانوایی‌های نهاوند الزامی می‌باشد و بازرسی ها برای بهبود کیفیت نان در شهرستان تداوم دارد. به گزارش عصر همدان؛ ضرغام احمدوند در جلسه شورای آرد و نان شهرستان نهاوند گفت: بازرسی‌ها از نانوایی ها بیشتر و جدی‌تر شده و با نانوایی‌هایی که کیفیت و کمیت و ساعت کاری […]

فرماندار نهاوند گفت: تهیه ترازوی دیجیتال برای تمامی نانوایی‌های نهاوند الزامی می‌باشد و بازرسی ها برای بهبود کیفیت نان در شهرستان تداوم دارد.

به گزارش عصر همدان؛ ضرغام احمدوند در جلسه شورای آرد و نان شهرستان نهاوند گفت: بازرسی‌ها از نانوایی ها بیشتر و جدی‌تر شده و با نانوایی‌هایی که کیفیت و کمیت و ساعت کاری را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع شود.

وی اظهار داشت: نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌ها در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌طور جد در دستور کار بازرسین قرار بگیرد و در این امر با کسی تعارف نداریم.

فرماندار نهاوند افزود: نظارت‌ها در حوزه آرد و نان بسیار جدی و با تعداد اکیپ‌های بیشتر در سطح شهر و تمامی روستاها انجام شود.

وی بیان کرد: تهیه ترازوی دیجیتال برای تمامی نانوایی‌ها نهاوند الزامی می‌باشد و نانوایی‌هایی که روال کار را قانونی دنبال می‌کنند در طرح تشویقی سهمیه آرد اضافی دریافت خواهند کرد.

احمدوند تاکید کرد: گشت‌های بازرسی به‌طور ویژه و با تعداد بیشتر در سطح شهر به صورت مستمر و سرزده انجام شود تا موجبات رضایت مندی همشهریان فراهم شود.

فرماندار نهاوند گفت: اتحادیه و اصناف نسبت به نظارت در خصوص رعایت زمان فعالیت نانوایی ها در ساعات اولیه صبح و عصرها اهتمام ویژه تری داشته باشند.

وی افزود: بخشداران تمامی موارد و مصوبات جلسه امروز را به‌طور جد در بخش‌ها اعمال نمایند و دهیاران در زمینه نظارت بر کیفیت نان توجه ویژه داشته باشند و نگذارند حقوق مردم ضایع شود.

احمدوند اظهار داشت: به همراه مسیولان مربوطه به‌صورت سرزده از چندین نانوایی در سطح شهر نهاوند و روستاهای تابعه بازدید کردیم که در این بازدید ها با توجه به کیفیت و کمیت نان چند نانوایی مستوجب تشویق و تعدادی نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153521
  • دیدگاه‌ها برای تداوم بازدیدهای سرزده برای بهبود کیفیت نان/نانوایی ها نهاوند ترازوی دیجیتال تهیه کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.