• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

تخصیص اعتبار ۴۰۵ میلیاردی برای محور حادثه خیز نهاوند

  • کد خبر : 197658
  • 27 شهریور 1402 - 9:15
تخصیص اعتبار ۴۰۵ میلیاردی برای محور حادثه خیز نهاوند
۴۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای محور حادثه خیز و خطرناک سه‌راهی شهرک به رزینی و فارسبان نهاوند تخصیص یافت.

به گزارش عصر همدان، داشتن محورهای ایمن زمینه توسعه هر منطقه را فراهم می‌کند و موجب امنیت و آسایش مردم و رانندگان می‌شود.

محور حادثه‌خیز نهاوند به سراب فارسبان که یکی از مکان‌های پربازدید و تفریحی نهاوند است به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز شناخته می‌شود.

با توجه به حجم بسیار زیاد تردد به سراب فارسبان نیاز است که این محور هرچه سریع‌تر ساماندهی شود تا شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.

سه‌راهی روستای شهرک- فارسبان – رزینی یکی از بخش های بسیار خطرناک این محور است که شاهد تصادفات مختلفی در این مسیر بوده‌ایم.

مدتی است که عملیات ساماندهی این سه‌راهی شروع شده و مردم منتظر هستند تا این طرح هرچه زودتر به اتمام برسد.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس در این خصوص گفت: تکمیل فاز اول از سه‌راهی تا روستای شهرک با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته و تخصیص اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی به فاز دوم آن حدفاصل روستای شهرک تا فارسبان انجام شده است.

وی اظهار داشت: پیرو این اقدامات با پیگیری‌های انجام شده و با برگزاری جلسه درخواست اعتبار برای تعریض و آسفالت کل محور داده شد که دو روز بعد با موافقت مقبلی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اکبری معاون سازمان ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید علاوه بر اعتبارات قبلی اختصاص یافت که در مرحله انتخاب پیمانکار است.

شهبازی افزود: همچنین طی بازدید از روستای فارسبان و درخواست اهالی و با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دیگر برای تعریض و احداث بلوار از سه راهی فارسبان تا ورودی روستا به طول ۳۵۰ متر نیز تخصیص یافته است.

وی همچنین از پیگیری تسریع و افزایش اعتبار مورد نیاز برای چهار خطه شدن محور نهاوند به کوهانی ( پیچ آب) خبر داد.

نماینده مردم شهرستان نهاوند گفت: در جلسه با معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزایش اعتبار چهار خطه شدن محور مذکور پیگیری شد.

وی بیان داشت: با پیگیری‌هایی قبلی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته است که در حال حاضر در حال اجرا و تکمیل است و پیرو جلسه فوق مقرر شد افزایش اعتبار این پروژه جهت تسریع در چهار خطه شدن و احداث بلوار تأمین شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197658
  • دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار ۴۰۵ میلیاردی برای محور حادثه خیز نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.