• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

تحصیل ۱۹۲ دانشجو در دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر/افزودن رشته های دانشگاهی در دستور کار است

  • کد خبر : 40365
  • 11 دی 1398 - 9:35
تحصیل ۱۹۲ دانشجو در دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر/افزودن رشته های دانشگاهی در دستور کار است

محمد عظیم خدایاری با بیان اینکه دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر از بهمن ماه سال ۹۶ اقدام به ایجاد دو رشته اتاق عمل و پرستاری کرد، گفت: اکنون ۱۹۲ دانشجو مشغول به تحصیل در این دانشکده هستند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به ایجاد دو رشته اتاق […]

محمد عظیم خدایاری با بیان اینکه دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر از بهمن ماه سال ۹۶ اقدام به ایجاد دو رشته اتاق عمل و پرستاری کرد، گفت: اکنون ۱۹۲ دانشجو مشغول به تحصیل در این دانشکده هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به ایجاد دو رشته اتاق عمل و پرستاری در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از بهمن ماه سال ۹۶، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۲ دانشجو در فضایی مجهز در محیطی بالغ بر ۴ هزار متر مربع مشغول به تحصیل در دانشکده پیراپزشکی هستند.

وی به امضای تفاهم‌نامه برای دوره های کارآموزی این دانشجویان با بیمارستان های فعال شهرستان اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور بهره برادری هرچه بیشتر دانشجویان از تجهیزات و اساتید مستقر در این بیمارستان هاست.

خدایاری با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم ماموریت دانشگاه در بحث آموزش و تحویل نیروی انسانی مورد نیاز مجموعه درمانی جامعه را به بهترین شکل انجام دهیم، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت ها، نیروی انسانی دارای مهارت و سواد کافی را تحویل مجموعه درمانی جامعه بدهیم.

وی در ادامه به جذب ۳ نفر عضو هیأت علمی در دانشکده پیراپزشکی ملایر اشاره کرد و افزود: افزودن اعضای هیأت علمی از برنامه های پیش روی این دانشکده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تصریح کرد: سعی بر آن است از بهترین اساتید سطح استان برای دانشجویان رشته پرستاری و اتاق عمل استفاده شود تا دانشجویان بتوانند بیشترین بهره برادری را از دوره تحصیلی و اساتید داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزودن رشته های دانشگاهی از برنامه های مهم این دانشکده است، ادامه داد: توسعه رشته های مرتبط با این دانشکده از مهم ترین برنامه های تحصیلی این واحد است و هم اکنون چندین پرونده درخواست ایجاد رشته های جدید در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال بررسی است.

خدایاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و اتاق عمل با سلامت انسان ها و مردم ارتباط مستقیم دارند، سعی شده هیچ گونه کمبودی در تمام موارد از جمله تامین کتاب ها، تجهیزات آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و‌… نداشته باشیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40365
  • دیدگاه‌ها برای تحصیل ۱۹۲ دانشجو در دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر/افزودن رشته های دانشگاهی در دستور کار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.