• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

تامین اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ نهاوند / پروژه پتروشیمی نهاوند و گاوداری ۶ هزار راسی نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی

  • کد خبر : 120133
  • 15 تیر 1400 - 8:35
تامین اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ نهاوند / پروژه پتروشیمی نهاوند و گاوداری ۶ هزار راسی نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی

علیرضا شهبازی از پیگیری برای تامین اعتبار پروژه های اصلی و بزرگ شهرستان مانند سد گرین، پتروشیمی، محورهای مواصلاتی و گاوداری ۶ هزار راسی خبر داد. علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته […]

علیرضا شهبازی از پیگیری برای تامین اعتبار پروژه های اصلی و بزرگ شهرستان مانند سد گرین، پتروشیمی، محورهای مواصلاتی و گاوداری ۶ هزار راسی خبر داد.

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته و امیدواریم که مسئولان شهرستان توسعه نهاوند را مدنظر قرار دهند و با همکاری و همراهی کارها را پیش ببرند.

وی اظهار داشت: در استان همدان و شهرستان نهاوند زمینه های بسیار خوبی در خصوص کشاورزی و گردشگری داریم و از مسئولین میخواهیم که در بحث صنایع تبدیلی تلاش کنند و حامی کشاورزان باشند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: پیگیر تأمین اعتبار پروژه های عمرانی و صنعتی نظیر سد گرین، طرح آبخیزداری و بتن انهار شهرستان، مجتمع پتروشیمی نهاوند، طرح بزرگ mdf، دامداری ۶۰۰۰ رأسی و‌ چندین طرح بزرگ صنعتی دیگر و حل مشکلات سایر بخش ها هستیم.

وی ادامه داد: تأمین اعتبار جاده نهاوند به کنگاور و پیگیری اعتبار جاده آورزمان، جاده نهاوند به بروجرد، جاده گیان، دهفول راه، جاده برزول و سایر مسیرهای روستایی و فرعی شهرستان از مسایل مهم پیگیری شده می باشد.

شهبازی گفت: در زمینه کشاورزی و صنایع دستی میتوانیم بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذران را تشویق کنیم و باعث پیشرفت شهرستان شویم.

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر دریافت چندین دستگاه به روز نظیر ۳ دستگاه آمبولانس، سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه سی آرم و دیگر تجهیزات، مبلغ ۹ میلیارد تومان اعتبار ویژه نیز دریافت گردیده است.

نماینده نهاوند اظهار داشت: کارخانه های لبنیات شهرستان در حال تعطیلی است بنابراین از مسئولین استان میخواهیم که گاوداری ۶۰۰۰ راسی شهرستان را حمایت کنند.

وی افزود: تأمین اعتبار قطعی استخر شهرک طالقانی به میزان ۷ میلیارد و پیگیری اعتبار زمین چمن برزول و گیان و فیروزان و پیگیری دریافت مبالغی جهت هیئت های ورزشی از سایر مسائل پیگیری شده در حوزه ورزش می باشد.

نماینده نهاوند در ادامه در خصوص خرید خانه صمصام برای ایجاد موزه اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم نهاوند خرید مکانی برای موزه این شهرستان است که تمامی آثار تاریخی شهرستان به نهاوند برگردند و در این مکان نگهداری شوند و مردم شهرستان از این آثار بهره ببرند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120133
  • دیدگاه‌ها برای تامین اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ نهاوند / پروژه پتروشیمی نهاوند و گاوداری ۶ هزار راسی نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.