• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور/جاده های همدان برای عبور شوتی ها نا امن می شود

  • کد خبر : 137046
  • 09 آذر 1400 - 8:22
برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور/جاده های همدان برای عبور شوتی ها نا امن می شود

دادستان همدان با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، گفت: برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در دستور کار ما است. به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه بررسی قاچاق دارو، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا […]

دادستان همدان با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، گفت: برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در دستور کار ما است.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه بررسی قاچاق دارو، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا به ویژه در حوزه دارو و کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو وسازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، افزود: همچنین می بایست معاونت غذا و دارو، زیرساخت ها و سامانه های نرم افزاری خود را با هدف کنترل دقیق تر داروهای عرضه شده در بازار افزایش دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: افزایش و تقویت این سامانه های نظارتی، زمینه ساز جلوگیری از ورود و خروج قاچاق دارو به ویژه ساماندهی عطاری ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی می شود و البته در این بخش باید دیگر نهادهای نظارتی نیز با معاونت غذا و دارو همکاری های لازم را داشته باشند.

جاده های همدان برای عبور خودروهای شوتی ناامن می شود

خانجانی موقر در ادامه بر لزوم تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی تأکید کرد و گفت: محورهای این استان برای عبور این خودروها ناامن شوند.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای برخورد با خودروهای شوتی از سوی متولیان امر اندیشیده و عملیاتی شود، اظهار کرد: هرچه در مبارزه با قاچاق کالا به هنگام تر و با سرعت عمل کنیم، به همان میزان بر توان تولید داخل و تقویت و انگیزه تولیدکنندگان می افزاییم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137046
  • دیدگاه‌ها برای برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور/جاده های همدان برای عبور شوتی ها نا امن می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.