• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

بانوان محجبه خود را در مقابل طعنه‌ها و توهین‌ها نبازند/اسلحه حجاب برادرید

  • کد خبر : 9563
  • 20 تیر 1398 - 14:39
بانوان محجبه خود را در مقابل طعنه‌ها و توهین‌ها نبازند/اسلحه حجاب برادرید

به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگ بانوان شهرستان اسدآباد با شعار “صیانت از حریم خانواده ” در مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار شد.   به گزارش عصر همدان، در همایش  حجاب و عفاف در  اسدآباد که به همت سپاه و آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد برگزار شد، زنان، دختران و بانوان این […]

به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگ بانوان شهرستان اسدآباد با شعار “صیانت از حریم خانواده ” در مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار شد.

 

به گزارش عصر همدان، در همایش  حجاب و عفاف در  اسدآباد که به همت سپاه و آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد برگزار شد، زنان، دختران و بانوان این شهر با چادر به عنوان نماد حجاب ملی حضور داشتند.

برخی با در دست داشتن برگه هایی با عنوان اینکه “حجاب نیمی از ایمان است” و “حجاب را دوست دارم” نشان می دانند که با علاقه ای خاص چادر پوشیده و در این همایش حضور دارند.

حجاب امری ارزشی است

در این همایش امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به اینکه حجاب امری ارزشمند است و بارها در قرآن مورد توجه قرار داده شده است، اظهار کرد: تدین و دینداری ما این است که به قرآن عمل کنیم و یکی از  دستورات قرآنی توجه به حجاب و رعایت آن است.

حجت اسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه دشمنان برای اسلامن هراسی از هر ترفند و توطئه ای استفاده کرده اند، افزود: امروز دشمنان عقاید دختران و زنان ما را نشانه رفته و دنبال این است که آن را سست می‌کند و این جنگ نابرابری و  عقیده سکولار است که جامعه اسلامی با آن درگیر است .

دشمن عقاید دختران ما را نشانه رفته

وی با بیان اینکه دین زدایی دسیسه دشمن است، گفت: زنان و بانوان ما در مقابل پیکار قرار گرفته اند و امروز وقت خودنمایی است که خود با حجاب پایدار نشان ددهند.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه امروز نباید دختران و زنان ما با مدگرایی هاو تجملگرایی و نوع پوشش و آرایش خود را ببازند، تأکید کرد: اسلحه شما دختران و بانوان حجاب است که با علم و حضور دخودر صحنه های سیاسی مانند انتخابات و راهپیمایی ها نشان می‌دهید که بانوان در خط مقدم هستند.

 

اسلحه دختران در مقابله با دشمن حجاب است

وی گفت: ممکن است برخی از بانوان چادری به دلیل پوشش و رعایت حجاب خود طعنه ها و توهین ها بشنود و اینکه به روز نیستید و عقب مانده اید اما نباید با این حرفها خود را ببازید و از وجود اسلحه خود غافل شوید.

حسینی مجد با تأکید بر حفظ حجاب و کرامت انسانی زنان، گفت: این حجاب و عفاف بانوان و دختران در خانواده است که آبروی یک خانواده حفظ میکند و نباید والدین نسبت به پوشش فرزندانشان بی توجه باشند.

 

دیار سیدجمال الدین شهر زنان با اصالت و با حیاء است/از کرامت غافل نشوید

وی گفت: همچنان والدین به سلامتی فرزندانشان به لحاظ جسمی توه ویژه دارند و با دردی عضوی از بدن فرزندشان دلشان به در می آید، باید امروز نسبت به سلامت روح  و روان و حجب آنان هم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینه ۹ سال است که بنده در این شهر خدمت میکنم و پوشش این شهرستان را چادر دیده ام، گفت: با آمدن دانشگاه‌ها پوشش زنان این شهر نیز تغییر کرده و این در حالی است که مردم باید بدانند این دیار سیدجمال الدین اسدآبادی و زنان با اصالت و با حیاء است و نبایداز این کرامت کاسته شود.

وی اذعان داشت: امروز غربی ها دچار حوادث برهنگی و بی عفتی هستند و زنان امنیتی ندارند و این در حالی است که ایران اسلامی امنیت دارد و و آنچه میتواند این امنیت را پایدارتر کند، حجب و حیاء زنان است.

دشمن از سیاهی چادر می ترسد از قرمزی خون

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با تأکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: امروز دشمنان ما آنقدر که از سیاهی چادر می‌ترسند از قرمزی خون جوانان ما هراسی ندارند.

اسماعیل ششیکانی بر حضور زنان محجبه در مراسمات فرهنگی تأکید کرد و خواستار تشویق دیگران به امر رعایت حجاب شد.

 

هویت ایرانی اسلامی به حجاب گره خورده است

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم در این مراسم با اشاره به رعایت مسئله حجاب در بین مدارس این شهرستان، گفت: ما به حجاب زنان و دختران این شهرافتخار می کنیم و آن را ارزشی پربها می دانیم.

غلامرضا همایی همت با اشاره به نوع حجاب در دوران شاهنشاهی، گفت: در زمان شاه ملعون زنان و بانوان سالها در خانه خود را حبس میکردند که مبادا حجابشان لطمه بخورد و این نشان می‌دهد که حجاب و عفاف در جامعه ما ارزش بالایی دارد.

وی گفت: امروز هویت ایرانی اسلامی ما به حجاب گره خورده و برای داشتن آن باید در مقابل دشمن بایستیم.

در ادامه این همایش بیانیه حجاب و عفاف از سوی سپاه پاسداران این شهرستان قرائت شد و به جمعی از بانوان محجبه هدایی اهداء شد.

انتهای پیام/ن

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9563
  • دیدگاه‌ها برای بانوان محجبه خود را در مقابل طعنه‌ها و توهین‌ها نبازند/اسلحه حجاب برادرید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.