• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبرداد:

ایست و بازرسی شهید زارعی بهار_همدان دلیل اصلی ترافیک در روزهای پیک

  • کد خبر : 186387
  • 20 خرداد 1402 - 14:05
ایست و بازرسی شهید زارعی بهار_همدان دلیل اصلی ترافیک در روزهای پیک
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: احداث تقاطع غیر همسطح و زیرگذر شهید زارعی در اتوبان همدان- کرمانشاه باعث روان تر شدن ترافیک در این محدود شده است.

ابوالفضل ایرجی امین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: ایست بازرسی ورودی شهر همدان، یکی از گلوگاههای اصلی شهرمحسوب می‌شود، مکث و آرام حرکت کردن وسایل نقلیه در این نقطه خود دلیل اصلی ترافیک‌های سنگین است.

وی افزود: در سالهای گذشته ما شاهد ترافیک‌های سنگینی  در آن محدوده بودیم که احداث تقاطع غیر همسطح و زیرگذر شهید زارعی از بار ترافیکی آن کاسته و باعث روان‌تر شدن ترافیک در آن محدوده شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان همدان، تصریح کرد: ترافیک ها  و محل تلاقی دو طرف رفت و برگشت در این نقطه تقلیل یافته است که خود نشانگر تاثیر مثبت اقدامات صورت گرفته در این مکان است.

ایرجی امین با بیان اینکه می‌شود با توسعه و گسترش تعداد گیت‌های ایست بازرسی از ترافیک آنجا کاست، افزود: بدلیل امنیتی  و نظامی بودن این منطقه ما دخل و تصرفی در گسترش و توسعه تعداد گیت‌های پلیس راه همدان نمی‌توانیم داشته باشیم.

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186387
  • دیدگاه‌ها برای ایست و بازرسی شهید زارعی بهار_همدان دلیل اصلی ترافیک در روزهای پیک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.