• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
کارشناس قرآنی:

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد نشانه خسران آنهاست

  • کد خبر : 199332
  • 10 مهر 1402 - 20:59
اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد نشانه خسران آنهاست
کارشناس قرآنی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد نشانه خسران آنها دانست و گفت: مسابقات چلچراغ آیه ها بسیار ارزشمند و منشاء خیر و برکت بسیاری بوده است.

به گزارش عصر همدان؛ هادی ربانی با تکیه بر آسمانی بودن قرآن گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد نشانه خسران آنهاست.

وی ادامه داد:  مسابقات چلچراغ آیه ها بسیار ارزشمند و منشاء خیر و برکت بوده و از مجریان و دست اندرکاران بخصوص متولی این امر حجت الاسلام رضایی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان قدردانی می کنیم.

ربانی با اشاره به نکاتی در مورد قرآن کریم گفت: برای ساخت ساختمان نقشه و سازه لازم است، نقشه و راه ساختمان سعادت زندگی انسان قرآن است. برای تکامل انسان هر روز باید از نور قرآن در زندگی بهره مند گردید و تعلیمات قرآنی را در زندگی بکار گیریم.

وی افزود: دو مولفه مهم ایمان و علم باعت سعادت و تعالی انسان می‌شود ایمانی که خضوع در برابر خدا را به همراه داشته باشد.

ربانی افزود: در کشور از هر ۸۰ نفر یک نفر ثبت نام کننده برای این رقابت بوده ولی در شهرستان فامنین این آمار از هر ۲۶ نفر یک نفر شرکت کرده است که این آمار در نوع خود قابل تحسین است.

این کارشناس قرآنی تاکید کرد: در ساختمان زندگی سعادت این است که باید پنجره داشته باشد تا نور کافی را دریافت کند، چرا که ساختمان خالی از پنجره تیره و تاریک است.

وی افزود: انسانهای داخل ساختمانی که پنجره ندارد و نور کافی ندارد انسانهای آن ناقص-هستند فلذا ساختمان سعادت زندگی هم نیاز به پنجره دارد تا نور را جذب کند.

این کارشناس قرآنی گفت: یکی از اصول ساختمان بشری نور قرآن است چرا که اگر از این نور بی بهره باشیم به مرحله سعادت نمی رسیم و نور قرآن باید به زندگی افراد برسد.

وی افزود: هر روز نور قرآن باید به خانه های ما بتابد تا خانه زندگی رونق بگیرد و در ساختمان سعادت بشری باید جایی را برای پذیرایی دیگران مهیا کنیم که قرآن می فرماید انفاق کنید از-رزقی که به شما دادیم ، بنابراین باید به محرومین نیز-باید کمک کنیم.

 

انتهای پیام/ح

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199332
  • دیدگاه‌ها برای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد نشانه خسران آنهاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.