• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

انجام بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای کبودراهنگ

  • کد خبر : 64128
  • 17 اردیبهشت 1399 - 11:59
انجام بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای کبودراهنگ

علیرضا نوروزی با بیان اینکه از فعالیت های عمده بسیج سازندگی کبودراهنگ در یک سال اخیر انجام بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان است، گفت: مهمترین آن ها ساخت ۲۵ واحد مسکونی آسیب دیده در بارندگی سال گذشته بوده است. علیرضا نوروزی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر […]

علیرضا نوروزی با بیان اینکه از فعالیت های عمده بسیج سازندگی کبودراهنگ در یک سال اخیر انجام بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان است، گفت: مهمترین آن ها ساخت ۲۵ واحد مسکونی آسیب دیده در بارندگی سال گذشته بوده است.

علیرضا نوروزی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در هفدهم اردیبهشت به فرمان مقام معظم رهبری اظهارکرد: بسیج‌ سازندگی با هدف محرومیت زدائی، سازندگی، انجام فعالیت های عمرانی و اقتصاد مقاومتی در تمامی مناطق کشور و با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج فعالیت می کند.

وی با اشاره به فعالیت های موثر گروه های جهادی بسیج در شهرستان کبودراهنگ افزود: در این شهرستان بیش از ۱۲۰ گروه جهادی فعالیت های مختلفی در زمینه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، مردم یاری و…دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ به اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان توسط بسیج سازندگی اشاره و عنوان کرد: ساخت ۲۵ واحد آسیب دیده در بارندگی سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و اداره بهزیستی و تعمیر ۱۰ واحد مسکونی، ساخت ۱۰ سرویس بهداشتی در مدارس از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدائی سپاه، مناسب سازی ۴ واحد مسکونی جهت استفاده معلولین عزیز بهزیستی، ساخت خانه عالم در ۲ روستا، دیوارکشی چندین مدرسه و ساماندهی گلزار مطهر شهداء در یک روستا را از جمله این پروژه ها در سطح شهرستان است.

راه اندازی بیش از ۷۰ صندوق قرض الحسنه مساجد  جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها

نوروزی با اشاره به اهمیت حیاتی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، راه اندازی بیش از ۷۰ صندوق قرض الحسنه مساجد با کمک و همکاری خود مردم جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، راه اندازی ۲۵ طرح اقتصادی کوچک با پرداخت ۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، برگزاری دوره های مختلف آموزشی در روستاها را از جمله برنامه های بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی از فعالیت های ارزشمند گروه های جهادی شهرستان در مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: گروه های جهادی بسیج از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا با سازماندهی بیش از ۱۴۰ تیم اقدام به گندزدائی و ضدعفونی نقاط شهری و روستایی کردند و همچنین توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و همچنین توزیع بسته های بهداشتی در روستاها از دیگر اقدامات گروه های جهادی بسیج در شهرستان بوده است.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به زودی انجام می شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: درحال حاضر نیز گروه های جهادی بسیج در قالب رزمایش کمک های مومنانه اقدام به جمع آوری کمک های مردم شهرستان جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا می کنند.

وی با اشاره به اجرای موفق مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان و توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی بیان کرد: مرحله دوم رزمایش نیز در حال پیگیری است و به زودی انجام خواهد شد.

نوروزی در پایان از تمامی بسیجیان شهرستان که در اجرای موفق این برنامه ها مشارکت داشتند و همچنین از همکاری مسئولین محترم شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64128
  • دیدگاه‌ها برای انجام بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.