• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسدآباد/برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان سلامت عمومی

  • کد خبر : 89040
  • 27 مهر 1399 - 10:30
افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسدآباد/برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان سلامت عمومی

سرهنگ افشین یاری گفت: با تلاش مأموران ما کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش‌یافته است. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در حاشیه صبحگاه انتظامی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کشفیات […]

سرهنگ افشین یاری گفت: با تلاش مأموران ما کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش‌یافته است.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در حاشیه صبحگاه انتظامی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان با تلاش مأموران ما نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش یافته است.

وی از افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت‌ها و ۲۸ درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این شهرستان ۲۹ درصد در توقیف خودروها و۱۴ درصد در توقیف موتورسیکلت هم رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت عمومی در بحث ویروس کرونا، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون ستاد کرونا و دستور دادستانی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی و تجمعات در مراسمات عروسی و عزاداری برخورد می‌کند چراکه تهدید سلامت مردم جرم است.

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان امنیت و سلامت، گفت: برنامه‌های هفته ناجا از ۲۷ مهرماه و با رعایت دستورالعمل بهداشتی و با هدف گسترش گفتمان امنیت و سلامت، تقویت احساس امنیت عمومی، آشناسازی مردم با پیشرفت‌ها و فعالیت‌ها پلیس در عرصه‌های مختلف در این شهرستان اجرا خواهد شد.

یاری تاکید کرد: هم اکنون شهرستان اسدآباد در شرایط مطلوبی قرار دارد و نیروی انتظامی در راستای خدمت صادقانه به مردم از تمام ظرفیت های خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89040
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسدآباد/برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان سلامت عمومی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.