• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

اجرای مرحله نخست نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ ها

  • کد خبر : 83061
  • 18 شهریور 1399 - 8:03
اجرای مرحله نخست نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ ها

محمدعلی گلشن گفت: در راستای تاکید اعضای شورا و شهردار همدان مبنی بر نظارت و برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز به ویژه در باغ‌ها، مرحله نخست این طرح در مناطق بکر و طبیعی دره مرادبیگ و سیلوار اجرایی شد. به گزارش عصر همدان، محمدعلی گلشن مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان […]

محمدعلی گلشن گفت: در راستای تاکید اعضای شورا و شهردار همدان مبنی بر نظارت و برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز به ویژه در باغ‌ها، مرحله نخست این طرح در مناطق بکر و طبیعی دره مرادبیگ و سیلوار اجرایی شد.

به گزارش عصر همدان، محمدعلی گلشن مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: در راستای تاکید اعضای شورا و شهردار همدان مبنی بر نظارت و برخورد جدی با متخلفان ساخت وساز به ویژه در باغ‌ها، مرحله نخست این طرح در مناطق بکر و طبیعی دره مرادبیگ و سیلوار اجرایی شد.

وی ادامه داد: در این راستا عوامل پلیس ساختمان همراه با ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی نسبت به نظارت بر ساخت وسازهای این منطقه اقدام می‌کنند ضمن اینکه خودروهای گشت زنی مجهز به دوربین و ردیاب هستند.

گلشن افزود: در صورت رویت هرگونه مصالح و وسایل بنایی، خودرو فرد متخلف توقیف می‌شود و هماهنگی لازم نیز با پلیس راهور برای انتقال خودرو به پارکینگ صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83061
  • دیدگاه‌ها برای اجرای مرحله نخست نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.