• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد/ کمک معیشتی ۱۱۰ نفر از فرهنگیان با وکالت کسر از حقوق

  • کد خبر : 78473
  • 14 مرداد 1399 - 22:06
آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد/ کمک معیشتی ۱۱۰ نفر از فرهنگیان با وکالت کسر از حقوق

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد و مجموعه ی همگام و هماهنگ است، گفت: فرهنگیان با مشکلاتی که دارند مقداری از حقوق خود را برای کمک مومنانه اختصاص داده اند. به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم […]

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد و مجموعه ی همگام و هماهنگ است، گفت: فرهنگیان با مشکلاتی که دارند مقداری از حقوق خود را برای کمک مومنانه اختصاص داده اند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان با مشکلاتی که دارند مقداری از حقوق خود را برای کمک مومنانه اختصاص داده اند، اظهار کرد: این اقدام فرهنگیان در راستای کمک های مومنانه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد و مجموعه ی همگام و هماهنگ است.

سردار فرجی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه گفت: رهبر انقلاب به ما دستور ندادند و در غالب پیشنهاد عنوان کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه با ورود مردم به رزمایش کمک مومنانه نقشه شوم دشمن نقش بر آب شد، عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در ایام محرم و صفر هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شرایط ویژه کرونایی دشمن همه جانبه ورود و ماسک را هم تحریم کرده ادامه داد: در شهر همدان حداقل دو مرکز ماسک n95 دانش بنیان توسط بسیجیان تولید می شود.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: در حالی که سازمان انرژی اتمی ماسک های چینی و آمریکایی و … را تا ۹۷ درصد تایید می کند، ماسک هایی که در حاشیه شهر همدان تولید می شود را صد درد تایید کرده است و در بحث تولید واکسن هم در حال تلاش هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به‌ مزرعه موشکی کشورمان گفت: با توجه به اینکه دشمن مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده هرروز اخبار خوب در حوزه دفاعی می شنویم و در این راستا نباید به اخبار جعلی دامن زد، در حالی که بعضی ها در پی نا امید کردن مردم هستند و دشمن در این خصوص ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه تمام قد و با همه توان و امکانات وارد شده تاکید کرد: اقدامات سپاه پاسداران برای مردم است و در این خصوص منتی بر سر مردم نیست چرا که این تکلیف سپاه است.

بازرس قرارگاه زیستی استان با بیان اینکه باید مردم را تا ایمنی کامل به استفاده از ماسک تشویق کنیم، بیان کرد: مردم باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در تجمعات و دورهمی ها شرکت نکنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اگر بتوانیم آمار مبتلایان را پایین بیاوریم علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توان مبلغ هزینه شده برای بیمارستان را صرف تامین بسته های معیشتی کرد.

محمد باب الحوائجی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان هم در مراسم رزمایش کمک مومنانه گفت: در شرایطی که جامعه درگیر این ویروس شده و اقشار مختلف آسیب دیدند، مقام معظم رهبری به همه مردم ایران تلکیف کردند که رزمایش مواسات و کمک مومنانه برگزار کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران نشان دادند در همه عرصه هایی که میهن عزیزمان دچار مخاطره می شود پای کار می آیند، ادامه داد: کمک های مومنانه آحاد ملت در تنگناها بدون هدایت سازمانی و به صورت خودجوش بود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان افزود: دستگیری مردم از یک دیگر ارزش بسیار بالای اخلاقی است که اسلام و ائمه اطهار ما را به انجام آن رهنمود کرده اند.

باب الحوائجی با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه ۲ از لحاظ کمک رسانی در حوزه خیرین سلامت رتبه اول استان را دارد، اظهار کرد: ما در سطح آموزش و پرورش ناحیه ۲ صندوق های خیرین داریم و این صندق ها به همت همکاران فرهنگی دوام پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه های قرآن، نماز، کارهای فرهنگی، مدرسه سازی و امداد نیز خیرینی از فرهنگیان به آموزش و پرورش کمک می کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه در سه مرحله رزمایش های کمک مومنانه اجرا شده است، گفت: تعداد ۱۱۰ نفر از فرهنگیان ایثارگر وکالت کسر از حقوق در طی سه مرحله کمک مومنانه به آموزش و پرورش داده اند و تعداد ۲۵۰ نفر از فرهنگیان به صورت غیر متمرکز کمک هایی در این عرصه داشتند.

باب الحوایجی تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ بسته کمک مومنانه به مدارس ارسال شده تا از طریق مدیران مدارس در حداقل زمان ممکن به جامعه هدف برسد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78473
  • دیدگاه‌ها برای آموزش و پرورش در استان همدان جایگاه ویژه ای دارد/ کمک معیشتی ۱۱۰ نفر از فرهنگیان با وکالت کسر از حقوق بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.