• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

آغاز ثبت نام دانشجویان نو ورود دانشگاه های همدان در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 91472
  • 17 آبان 1399 - 13:25
آغاز ثبت نام دانشجویان نو ورود دانشگاه های همدان در روزهای کرونایی

شهر همدان مراکز آموزشات تکمیلی زیادی اعم از دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده فنی حرفه ای مفتح، دانشکده توسعه و آبادانی روستا، دانشگاه امام حسین، دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی، دانشگاه صنعتی و جهاد دانشگاهی را دارد که در این روزهای کرونایی هر کدام دانشجویان را به صورت […]

شهر همدان مراکز آموزشات تکمیلی زیادی اعم از دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده فنی حرفه ای مفتح، دانشکده توسعه و آبادانی روستا، دانشگاه امام حسین، دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی، دانشگاه صنعتی و جهاد دانشگاهی را دارد که در این روزهای کرونایی هر کدام دانشجویان را به صورت مجازی و برخی حضوری ثبت نام می کنند.

به گزارش عصر همدان، شهر همدان مراکز آموزشات تکمیلی زیادی اعم از دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده فنی حرفه ای مفتح، دانشکده توسعه و آبادانی روستا، دانشگاه امام حسین، دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی، دانشگاه صنعتی و جهاد دانشگاهی را دارد که در این روزهای کرونایی هر کدام دانشجویان را به صورت مجازی و برخی حضوری ثبت نام می کنند.

البته امسال سایت دانشکده ها مثل سال های گذشته نیست و هر روز به روزرسانی می شود چرا که نود درصد ثبت نام ها بصورت مجازی و از طریق سایت دانشکده صورت می گیرد.

در این بین دانشگاه هایی که تعداد متقاضی آنها بالاست نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز را بسیار روان و تصویری نمایش داده اند تا جدید الورودی ها راحت تر ثبت نام کنند.

دانشگاه بوعلی همدان

دانشگاه بوعلی همدان که به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در سطح شهر همدان است و هرساله دانشجویان زیادی در رشته های مختلف پذیراست، این دانشگاه دانشجویان اقلیتی را می پذیرد که در حال حاضر هم دانشجویانی در رشته پزشکی از اقلیت های مختلف درآن آموزش می بینند.

این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرده با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی همکاران و پذیرفته شدگان محترم ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری می باشد.

مدت زمان ثبت نام کلیه ورودی ها تا روز ۲ شنبه مورخ ۱۹/۸/۱۳۹۹ تمدید گردیده است.

دانشجویان نو ورود در تمامی مقاطع می رساند کلاس های نیمسال جاری بصورت کاملاً مجازی از ۲۴ آبان ماه تشکیل خواهد شد. لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه جدا خودداری نمایید. در رابطه با اشتباهات ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات نیز صرفا ازطریق ایمیل و شماره تماس های اعلام شده پیگیری نمایید.

در این رابطه خدمات حضوری در دانشگاه ارائه نخواهد شد. شایان ذکر است انتخاب واحد توسط دانشکده ها انجام خواهد شد و نحوه ورود به سامانه های تدریس مجازی نیز بطور کامل اطلاع رسانی می شود..

مسئولین پذیرش در دانشگاه پس از اتمام مهلت ثبت نام غیرحضوری نسبت به بررسی مدارک ارسال شده اقدام می نمایند و درصورت تایید ثبت نام ، پیامکی تحت عنوان تایید پذیرش شما به شماره همراه درج شده در فرم های ثبت نام ارسال خواهد شد و شماره کاربری ورود به سامانه به شماره دانشجویی تغییر پیدا خواهد کرد. لذا مستدعیست نسبت به درج صحیح شماره همراه خود دقت لازم به عمل آورید. .

دانشگاه آزاد اسلامی

مسعود محمودی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: ثبت نام در این دانشگاه بصورت مجازی و حضوری انجام می شود و دانشجویان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور پیدا کنند .

وی افزود: دانشجویان برای ثبت نام به سالن چند منظوره پوریای ولی می توانند مراجعه کنند.

دانشگاه علمی کاربردی

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است از روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه سالجاری برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک و با توجه به نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

تعجبی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: ۴ واحد علمی در سطح شهر همدان وجود دارد که دانشجویان می توانند با توجه به رشته مورد نظر در واحد مربوطه ثبت نام کنند.

دانشگاه پیام نور همدان

ثبت نام کلیه پذیرفتگان دانشگاه پیام نور همدان به صورت غیر حضوری از تاریخ ۱۴ تا ۲۸ با نماه صورت می گیرد و دانشجویان باید با مراجعه به آدرس الکترونیکی از نحوه ثبت نام خود آگاه شوند. http://reg.pnu.ac.ir

آموزشکده فنی حرفه ای مفتح

با توجه به شیوع کرونا و سلامتی دانشجویان اموزشکده میز خدمتی با حضور مسئولین تشکیل شده است که هر زمان می توانند دانشجویان را راهنمایی کنند.

دانشکده توسعه و آبادانی روستا

در این دانشکده براساس رشته مورد نظر از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه دانشجویان مراجعه می کنند و در اصل ثبت نام آنها بصورت مجازی انجام می شود اما برای تحویل فرم نهایی در یک روز مشخص به آموزش دانشگاه مراجعه می کنند.

دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین همدان واقع در قلعه بنه بازار همدان است و دانشجویان می توانند حضورا با رعایت پروتکل های بهداشتی ثبت نام کنند.

دانشگاه صنعتی همدان

ورودی های دانشگاه صنعتی ثبت نام آنها غیر حضوری است و تمام مدارک مورد نیاز را باید در یک فایل بارگذاری و ایمیل مربوطه ارسال کنند.

دانشکده علوم پزشکی

دانشجویان دانشکده های پزشکی ثبت نام غیر حضوری است اما برای برگزاری کلاسها در خوابگاهها حضور دارند چرا که حضور آنها الزامی است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91472
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت نام دانشجویان نو ورود دانشگاه های همدان در روزهای کرونایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.