• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

توضیحات پلیس درباره اتفاقات اخیر همدان

  • کد خبر : 1406
  • 12 شهریور 1397 - 9:54
توضیحات پلیس درباره اتفاقات اخیر همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در همدان، گفت: عامل قتلی که در هفته گذشته در یکی از نمایندگی‌های خودرو رخ داد، اختلافات شخصی بود.

جمشید باقری در مورد قتلی که در نمایندگی خودرو در شهر همدان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: قاتل این پرونده شناسایی شد و به جرم خود اعتراف اعتراف کرد و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: نمی‌توان گفت همه نمایندگان خودرو دارای اسلحه هستند همواره افراد متخلفی وجود دارد که سلاح غیر مجاز دارند و ادوات غیر مجاز این فرد هم کشف شد.

باقری درباره انگیزه قاتل از کشتن مقتول گفت: این دو فرد اختلافات شخصی‌  هم داشتند و تنها بحث آن‌ها به خاطر خودرو نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاه به تصادف در بلوار کولاب گفت: روز گذشته یک پراید با سه سرنشین دختر یکی بیست ساله و دوتای دیگر نوزده ساله در بلوار کولاب با سرعت زیاد در حال تردد بوده است که بنابر اعلام پلیس راهور این خودرو با برخورد به جدول به سمت راست واژگون می‌شود و متأسفانه دختر  بیست ساله جان خود را از دست می‌دهد.

باقری همچنین درمورد کودک ربایی‌ای که در منطقه متخصصین همدان رخ داده بود گفت: این کوک به آغوش خانواده بازگشته و انگیزه کودک رباها از این کار مالی بوده است که البته در عرض ۲۴ ساعت دستگیر شده اما همدست او متواری شده بود که دستگیر شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1406
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات پلیس درباره اتفاقات اخیر همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.